Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان از اعلام آمادگی ۱۵ گروه و هنرمند از سراسر استان برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی باعنوان «عقیق سلیمان» خبر داد.

سعید شاهوردی، آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی را نهم دی‌ماه  اعلام اظهار کرد: تاکنون ۱۵ گروه  و هنرمند از شهرستان‌های دلفان، ازنا، دورود، کوهدشت، الیگودرز، سلسله، خرم‌آباد، رومشکان و چگنی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میانگین گروه سنی شرکت‌کنندگان  بین ۱۵ و ۲۰ سال است، تصریح کرد: خوشبختانه علاقه و استعدادهای خوبی در رشته‌های انیمیشن و تصویرسازی در استان وجود دارد که برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها مؤثر واقع شود.

شاهوردی بزرگداشت دومین  سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان، عنوان کرد: ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار شجاع ایران اسلامی، عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی از موضوعات آثار رویداد است.

وی ادامه داد: پویانمایی ۳ بُعدی و ۲ بُعدی، موشن گرافیک، موشن کمیک، نقاشی و تصویرسازی دیجیتال از بخش‌های در نظر گرفته شده این رویداد هنری است.

شاهوردی عنوان کرد: گروه‌ها و افراد شرکت کننده باید  یک روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه در محل حوزه هنری لرستان حاضر شده و مرحله پایانی تولید، رندر نهایی و خروجی اثر را در این مکان به انجام رسانده و اثر را تحویل دبیرخانه رویداد دهند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را  به آدرس خرم‌آباد، میدان امام(ره)، ساحلی دکتر حسابی  نبش آرش ششم، حوزه هنری لرستان ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۳۳۳۵۷۲۹۹_ ۰۶۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهید سلیمانی حوزه هنری لرستان حوزه هنری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد