Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از رسانه‌های عراق، سازمان بشیج مردمی عراق (حشد الشعبی) روز سه شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراسم تشییع نمادین «ابومهدی المهندس «و سردار «قاسم سلیمانی» روز چهارشنبه (هشتم دی) از محل یادمان شهید تا میدان «التحریر» برگزار می‌شود.

الحشد الشعبی از رسانه‌ها خواست تا مراسم تشییع نمادین پیکر این شهدای صالح را که به مناسبت دومین سالگرد عروج ملکوتی آن‌ها که در جریان عملیات تروریستی و جنایتکارانه پهپاد‌های اشغالگران آمریکایی علیه آن‌ها به وقوع پیوست را پوشش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحشد الشعبی با یادآوری اینکه این مراسم با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد، افزود: در میدان التحریر محل مناسبی برای تجمع خبرنگاران برای پوشش تشییع نمادین این دو شهید که از محل یادمان شهید به سمت میدان التحریر آغاز می‌شود، انتخاب کرده‌ایم.

در این اطلاعیه زمان حرکت موکب این شهدا از یادمان شهید به سمت میدان التحریر ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه اعلام شده است.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده وقت سپاه قدس که به دعوت مقام‌های عراقی به این کشور سفر کرده بود در حمله تروریستی پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، «ابومهدی المهندس» فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده انجام شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی مراسم تشییع تشییع نمادین شهید سردار سلیمانی بغداد حشد الشعبی ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی تشییع نمادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی