Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:57:45 GMT

پیدا شدن باورنکردنی آدولف هیتلر!+عکس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۵۸۵۸

پیدا شدن باورنکردنی آدولف هیتلر!+عکس

مرد 138 ساله ای ادعا می کند آدولف هیتلر هست و با پاسپورت جعلی از آلمان به آرژانتین مهاجرت کرده است.

به گزارش برنا؛ مرد سالخورده ای در شهر سالتا در کشور آرژانتین ادعا می کند که پاسپورت او جعلی بوده و از سوی گشتاپو در روزهای آخر جنگ صادر شده و او رهبر سابق نازی ها آدولف هیتلر است. او ادعا می کند که دیکتاتور معروف آلمان آدولف هیتلر است که در 80 سال گذشته مخفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد در مصاحبه با روزنامه دست راستی «ال-پاتریوت»، یک تبعه سابق آلمان می گوید که در سال 1945 با پاسپورتی به نام هرمن گونتربرگ از آلمان به آرژانتین مهاجرت کرده است.

او ادعا می کند که پاسپورت او جعلی بوده و از سوی گشتاپو در روزهای آخر جنگ صادر شده و او رهبر سابق نازی ها آدولف هیتلر است.

او می گوید بعد از آنکه سرویس جاسوسی اسراییل در سال گذشته به سیاست تعقیب مجرمان جنگی نازی خاتمه داد تصمیم گرفته که از مخفیگاه خارج شود. او می گوید:«من برای جرائمی سرزنش شده ام که هرگز انجام نداده ام. به همین دلیل بیش از نیمی از عمر خود را در مخفیگاه گذرانده ام و به این ترتیب مجازات شده ام».

این مرد کهنسال می گوید قصد دارد تا شرح حال خود را بنویسد و تصویر عمومی خود را مجددا برقرار کند. او می گوید:«من به عنوان مردی بد معرفی شده ام زیرا جنگ را باخته ام. وقتی مردم با داستان زندگی من آشنا شوند نظر آنها عوض خواهد شد». او می گوید که کتاب او با عنوان «آدولف هیتلر» در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین جنگ آلمان مصاحبه مهاجرت جاسوسی هیتلر آدولف هیتلر او می گوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر باورنکردنی از خشونت علیه زنان

دریافت 10 MB کد خبر 847600 برچسب‌ها ایران و آمریکا خشونت

دیگر خبرها

  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • تصاویر باورنکردنی از خشونت علیه زنان
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است