Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر به شکلی دائمی از طریق حضور شهردار در جلسات کابینه با دولت رایزنی‌ها را پیگیری می‌کند. جلسه‌ای هم که ما در مجلس داریم دقیقا به همین موضوع بودجه‌ی ۱۴۰۱ مربوط می‌شود. علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص گمانه‌های مطرح درباره‌ی امکان بازنگری در بودجه‌ی ۱۴۰۱ شهرداری تهران به میزان گفت: من درباره‌ی این موضوع چندان مطلع نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون ما مطالباتی که درباره‌ی بودجه داریم را اعلام کرده ایم. به احتمال زیاد بخشی از اطلاعات مربوط به این موضوع در مجلس شورای اسلامی به دست ما خواهد رسید. در جلسه‌ی مشترکی که ما در مجلس خواهیم داشت این اطلاعات به دست ما خواهد رسید و انشاالله گزارش مربوط به آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد. اما جناب آقای چمران اگر ارتباط خاصی در این رابطه دارند یا اطلاعاتی به دستشان رسیده باشد هنوز با ما به اشتراک نگذاشته اند. آنچه که ایشان در صحن شورای شهر درباره بازنگری در بودجه بیان کردند کل مطلبی است که ما هم از ایشان شنیده ایم.
وی درباره‌ی رایزنی‌های شورای شهر با دیگر نهاد‌ها بر سر افزایش سهم شهرداری تهران از بودجه‌ی سال آینده‌ی کشور گفت: ما به صورت دائم رایزنی هایمان را با نهاد‌های مختلف داشته ایم. شورای شهر به شکلی دائمی از طریق حضور شهردار در جلسات کابینه با دولت رایزنی‌ها را پیگیری می‌کند. درحال حاضر هم با مجلس شورای اسلامی درحال رایزنی هستیم. جلسه‌ای هم که ما در مجلس داریم دقیقا به همین موضوع بودجه‌ی ۱۴۰۱ مربوط می‌شود. پس رایزنی‌های ما درباره‌ی بودجه به طور دائم درحال اتفاق افتادن است.   بیشتر بخوانید: تعامل شهردار با رئیس جمهور بر سر بودجه‌ی پایتخت   سخنگوی شورای شهر تهران افزود: اما مهم این است که ببینیم این رایزنی‌ها به چه نتیجه‌ای می‌رسد. باید این را در نظر داشته باشیم که تعامل شهرداری با دولت به گونه‌ای است که پنجاه درصد از آن تبصره‌هایی که حذف شده بود بازگردانده شد. اما پنجاه درصد دیگر حذف شده و مورد رضایت ما هم نبوده است. حالا ما دو مرتبه در حال پیگیری همین موضوع از طریق مجلس هستیم. این پیگیری البته هم از طریق شورای شهر و هم از طریق شهرداری درحال انجام شدن است.
نادعلی در پاسخ به اینکه درباره‌ی نیازمندی‌هایی که برای تامین اعتبارات مالی وجود دارد مدیریت شهری بیشتر روی کدام بخش متمرکز شده گفت: همه‌ی بخش‌ها برای ما دارای اهمیت است. به ویژه بخش حمل و نقل برای ما بسیار مهم است و اعتقاد داریم که، چون حمل و نقل عمومی به روزآوری نشده و فناوری‌های موجود به تدریج درحال قدیمی شدن است و هم رسیدگی‌های لازم برای نگهداشت دستگاه‌ها و قطعات در چهار سال گذشته متاسفانه انجام نشده وضع بغرنجی در این حوزه ایجاد شده است. البته ما سعی می‌کنیم که این مطالب را بازگو نکنیم تا اوقات خودمان و شهروندان را تلخ نکرده باشیم. اما واقعیت اینجاست که این بی توجهی‌هایی که در چهار سال گذشته اتفاق افتاده باعث شده تا آن ظرفیت‌های فنی موجود که در خدمت تردد مردم در ناوگان حمل و نقل عمومی بوده به شدت ضعیف بشود. بهبود این ضعف‌ها نیازمند این است که ما در این بخش هزینه بکنیم. درباره‌ی این هزینه‌ها هم آنچه که ما روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنیم همان تکالیفی است که دولت باید در بودجه نسبت به شهرداری تهران به جا بیاورد.   انتهای پیام/ برچسب ها: علیرضا نادعلی شورای شهر تهران بودجه شهرداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا نادعلی شورای شهر تهران بودجه شهرداری بودجه ی ۱۴۰۱ رایزنی ها شهر تهران شورای شهر درباره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد