Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: میانگین سن طلاق مردان در 9 ماهه امسال ۳۲.۷ و زنان ۲۸.۲ سال بوده است.

راحت دهمرده در گفت وگو با ایسنا افزود: طی ۹ ماه سالجاری ۲ هزار و ۹۵ واقعه طلاق در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: ۲۲ هزار و ۸۹۸ واقعه ازدواج طی ۹ ماه امسال در این استان ثبت شده که ۱۸ هزار و ۸۷۰ واقعه در نقاط شهری و چهار هزار و ۲۸ واقعه در نقاط روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین ازدواج ثبت شده در مردان مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال و زنان ۱۵ تا ۱۹ سال است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ۶۵ هزار و ۹۵۱ واقعه ولادت در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۳۳ هزار و ۷۷۰ واقعه مربوط به پسران و ۳۲ هزار و ۱۸۱ واقعه مربوط به دختران است.

راحت دهمرده اظهار داشت: همچنین امسال ۷۲۲ ولادت دو قلو و ۱۹ واقعه ولادت سه قلو در این استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ولادت های ثبت شده برای پدران ۲۵ تا ۳۴ سال و مادران ۲۰ تا ۲۹ بوده است گفت: ۶.۸۶ درصد ولادت های ثبت شده بر حسب فاصله ولادت با ازدواج والدین زیر یک سال، ۸.۶۸ درصد یک سال، ۱۳.۷۸ درصد نامشخص و ۴.۹۳ درصد با فاصله بالای ۲۰ سال است.

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال ۱۳ هزار و ۵۶۷ واقعه فوت در سیستان و بلوچستان به ثبت رسید که از این تعداد هفت هزار و ۸۰۴ مرد پنج هزار و ۷۴۸ زن بوده است.

راحت دهمرده با بیان اینکه بیشترین درصد فوتی ها در سالجاری با ۴۶.۴ درصد مربوط به گروه سنی بالای ۶۰ سال است اظهار داشت: میانگین سن فوت مردان این استان ۵۲.۶ و زن ها ۵۲.۴ سال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ثبت احوال سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل هواشناسی استان گفت: میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۱.۸ میلی متر بوده که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره است.

حیدری افزود: همچنین میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلی متر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.
وی درباره بارش‌های مونسون افزود: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش بینی شده است.
حیدری ادامه داد: استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی است و این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش می‌دهد، همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.
وی در ادامه افزود: میانگین دمای استان تا خرداد ماه ۰.۵ تا یک درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان یک تا دو درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش بینی شده است.
وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت