Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه شنبه به مسجد امام حسن عسگری شرف آباد یاسوج رفت و در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرف آباد و سردار دلها شرکت کرد.
سردار حسن حکمتیان  با بیان اینکه در حال حاضر احتمال درگیری و جنگ سخت توسط دشمن وجود ندارد، گفت: دشمن با تمام توان از طریق فضای مجازی و جنگ نرم وارد میدان شده است که باید با هوشیاری در مقابل آنها ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با برشمردن بخشی از ویژگیهای سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها برای حفظ امنیت و اقتدار کشور شبانه روز تلاش می کرد و همه ما مدیون رشادت های سردار دلها هستیم.


وی ادامه داد:  امروز به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر آرامش و امنیت در کشور حکفرماست و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.
سردار حکمتیان گفت: دراین شرایط خاص باید با وحدت و انسجام در برابر دشمنان بایستیم و خواب را بر آنها حرام کنیم .
وی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در ۹ دی بار دیگر با مقام معظم رهبری بیعت کردند و نشان دادند که در دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی در صحنه هستند.


سردار حکمتیان افزود: مردم نشان دادند  توطئه های دشمنان و استکبار را با حضور میلیونی خود خنثی خواهند کرد.
 یادواره شهدای شرف آباد و دومین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردارحسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸فتح، سرهنگ پاسدار سید محمد لطیف ارجمند، جانشین ناحیه یاسوج ، سرگرد پاسدارجواد دهراب پور، مدیر روابط عمومی ۴۸فتح، خانواده معظم شهدا و رزمندگان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان جان برکف طبق پروتکل بهداشتی درحسینیه امام حسن مجتبی شرف آباد شهر یاسوج برگزار شد که درپایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از خانواده‌ های معظم شهدا تجلیل شد.
این مراسم به همت پایگاه نمونه کشوری شهدای شرف آباد از حوزه امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شد.

یادواره شهدای تلزالی 


در همین شب فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز به مسجد تلزالی رفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تلزالی در آیین دومین سالگرد سردار دلها شرکت کرد.
مراسم شهدای تلزالی با مداحی مداح کشوری حاج مهدی سلحشور و با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  و  خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)تل زالی شهر یاسوج برگزار شد.
اجرای برنامه های مختلف فر هنگی ، هنری، روایت گری و تجلیل از خانواده شهداء از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.


این برنامه توسط هیات مذهبی فرهنگی مسجد و حسینیه حضرت ســیدالشهداء یاســـوج(تلزالی)، پایگاه مقاومت بسیج شهدای تلزالی وهیئت علمدار کربلا یاسوج برگزار شد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم ترامپ رییس جمهور وقت ایالات متحده صورت گرفت.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد قاسم سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد قاسم سلیمانی سردار دلها برگزار شد شرف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج