Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان راور، گفت: اتحاد و همدلی مسئولین و متولیان امر، باعث تنظیم و کنترل قیمت محصولات پروتئینی در شهرستان راور شد.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل فرحبخش در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور که با حضور معاون دادستان، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، شهردار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس اداره دامپزشکی، رئیس اداره جهاد کشاورزی و نماینده فرماندار شهرستان راور در محل سالن کنفرانس دادگستری برگزار شد، افزود: امروز کشور ما در شرایط بسیار سخت تحریم‌ها قرار دارد و برخی سود جویان در نتیجه عدم نظارت، قصد سوء استفاده و اخلال در نظام اقتصادی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر اجرای سند تحول قضایی و پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات و مفاسد اقتصادی، به ویژه احتکار، تحصیل مال از طریق نامشروع، عرضه کالایی به جای کالای دیگر و کلاهبرداری، طرح کنترل و نظارت بر بازار با همگرایی و هم افزایی ادارات متولی در شهرستان راور اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: ادارات مسئول در حوزه جرائم علیه اموال وظیفه دارند ضمن شناسایی بستر‌های فساد زا، از وقوع جرایم و مفاسد اقتصادی پیشگیری کنند.

رییس دادگستری شهرستان راور تأکید کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در شرایط کنونی پیشگیری از ارتکاب جرائم بویژه جرایم اقتصادی و جرائم علیه اموال است که ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز با اتحاد و همدلی مسئولین شهرستان راور و تقویت نظارت ها، اقدام مهمی درحوزه کاهش قیمت محصولات پروتئینی در شهرستان و قطع دست دلالان و سودجویان از اموال مردم صورت گرفته است و بحمدالهی ورود و توزیع گوشت سفید و قرمز، با قیمت مناسب با همت و همکاری شهرداری، ادارات صمت و جهاد کشاورزی آغاز گردیده است و باید این روند مستمر باشد تا در ادامه شاهد گرانی بی رویه قیمت‌ها در شهرستان نباشیم.

رئیس دادگستری راور اظهار کرد: دولت نهاده‌های دامی را جهت تعدیل قیمت گوشت بین دامداران توزیع می‌کند لذا مسئولین جهاد کشاورزی و صمت باید در زمینه ساماندهی نهاده‌های دامی در شهرستان اقدام و توزیع هدفمند این نهاده‌ها را با جلب نظر کارشناسان انجام دهند و از دامداران زحمت کش نیز خواسته شود محصول خود را با قیمت مناسب در اختیار مردم شریف و نجیب شهرستان قراردهند.

فرحبخش افزود: از آذر ماه سال گذشته طرح کنترل و نظارت بر بازار به همت اتحادیه‌ها و اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان راورآغاز شد که آثار و نتایج مثبتی را به دنبال داشته است از جمله این نتایج، افتتاح فروشگاه مردمی شهر و شهروند، پیگیری ساخت میدان دام به همت شهرداری، ساماندهی توزیع مرغ و کالا‌های تنظیم بازار می‌توان برشمرد و در آخرین اقدام نیز با همت و همگرایی اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان، موضوع توزیع گوشت قرمز ساماندهی شد و این اتحاد و همدلی مسئولین شهرستان باعث کاهش چشمگیر قیمت محصولات پروتئینی در شهرستان راور شد.

فرحبخش افزود: تعیین قیمت‌ها نباید توسط دلالان و سود جویان صورت پذیرد، بلکه متولیان و مسئولین امر باتوجه به واقعیات جامعه، می‌بایست نسبت به تعیین و تنظیم قیمت‌ها با جلب نظر کارشناسان امر اقدام کنند.

رئیس دادگستری شهرستان راور در پایان عنوان کرد: در صورت گزارش ضابطین و بازرسان، دادگستری شهرستان راور با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی و سود جویی و تبانی در افزایش قیمت‌ها و کشتار غیر مجاز دام‌های مولد و آبستن و احتکار و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وفق قوانین و مقررات برخورد مقتضی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری شهرستان راور کنترل قیمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری شهرستان راور کنترل قیمت دادگستری شهرستان راور شهرستان راور اتحاد و همدلی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول