Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@15:51:55 GMT

تکمیل مسجد حسینی در محدوده منطقه 7

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۶۵۷۵

تکمیل مسجد حسینی در محدوده منطقه 7

مسجد حسینی در محدوده منطقه 7 شهرداری تهران، آماده بهره برداری شد.

به گزارش برنا؛  هادی حق بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات تکمیل شبستان و نصب تاسیسات مسجد حسینی که از سال 1399 آغاز شده بود، به سرانجام رسیده و فاز اول این مسجد طی دو هفته آینده آماده بهره برداری و اقامه نماز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انجام پلاستر سیمان و عایق رطوبتی در تمام بخش های بام و گنبدها، تکمیل گچ کاری، کاشی کاری و سنگ کاری، نصب تاسیسات برقی و مکانیکی، اجرای سقف کاذب شبستان و ورودی آقایان از سازه گره چینی، اجرای پنجره های شرقی شبستان، اجرای کارهای فلزی مربوط به درب ها و چهارچوب ها و نرده های حفاظ فلزی، سیم کشی ، تجهیز سیستم صوتی و نصب درب ورودی را بخشی از اقدامات به ثمرنشسته سازمان عمرانی مناطق به منظور تکمیل و آماده سازی مسجد حسینی دانست.

گفتنی است پروژه احداث مسجد حسینی که در محدوده خیابان سبلان قرار دارد، طی سال های گذشته توسط شهرداری منطقه 7 آغاز شد و به مرحله سفت کاری رسید. این پروژه در سال 1399 با هدف تکمیل فاز اول بهره برداری شامل شبستان ها، اجرای تاسیسات و تکمیل سرویس های بهداشتی با زیر بنایی جمعاً به مساحت 685 متر مربع به سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران سپرده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری مسجد سیمان سرویس های بهداشتی شهرداری تهران شهرداری تهران مسجد حسینی مسجد حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم