Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راه‌اندازی پویش مردمی «من سلیمانی‌ام» در ۷۰۰ تشکل دینی استان، کرسی تلاوت اذان‌گاهی به صورت زنده در اینستاگرام، مسابقه حفظ یک جزء قرآن کریم، ختم صلوات در مراکز قرآنی، ختم دسته‌جمعی سوره مبارکه یاسین در مؤسسات قرآنی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع سردار دل‌ها ویژه کودکان زیر ۱۰ سال از برنامه‌های این اداره برای گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برگزاری پویش نذر خدمت (هر ایرانی یک سفیر حاج قاسم در فضای مجازی با انتشار عکس و وصیت‌نامه و توزیع حداقل یک بسته معیشتی یا ارائه یک خدمت در محله به نیابت از حاج قاسم)، عکاس‌خانه عکس سلفی با حاج قاسم (نصب کات استند و نماد تصویر شهید سلیمانی (ره) در معابر اصلی شهر برای گرفتن عکس از سوی مردم) و راه‌اندازی نهضت به حساب حاج قاسم (ره) (تسویه بدهی‌های افراد نیازمند) از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: راه‌اندازی مسابقه داستانک شرح حال و تاریخ شفاهی خبر شهادت سردار و مراسم تشییع، تولید و انتشار بسته محتوایی و پیام‌های شهید سلیمانی در فضای مجازی، تهیه تصویر شعرخوانی آیینی با موضوع شهید سلیمانی و انتشار در فضای مجازی، تولید و رونمایی از آثار طراحی و نقاشی (تمثال سردار شهید سلیمانی) با عنوان مکتب سلیمانی از وقایع مهم زندگی آن شهید، تهیه تصویر مصاحبه‌محور و کلیدواژه‌های شخصیتی و ماهیت مکتب حاج قاسم، برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیام سردار سلیمانی و مسابقه عمومی از وصیت‌نامه سردار دل‌ها (مکتب سلیمانی) از برنامه‌هایی است که در استان برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید

سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در بوشهر رونمایی شد

طاهری افزود: مسابقه نقاشی کودکان با موضوع «نسل سلیمانی‌ام»، مسابقه تولیدات هنری و تجسمی سرباز ولایت و شهید مقاومت سردار سلیمانی در فضای مجازی، ختم مجازی قرآن هدیه به سردار دل‌ها با محوریت مجالس خانگی، همایش بانوان در مکتب حاج قاسم با محوریت فرزندآوری و تربیت نسل سلیمانی‌ها، مسابقه مجازی بهترین راهکار جهت تربیت نسل حاج قاسم ویژه بانوان، مسابقه مجازی نقاشی ویژه کودکان در مدارس با موضوع «نسل سلیمانی سرباز ولایت» و پویش فرهنگی «حاج قاسم، سرباز جهاد تبیین» برنامه‌های دیگر تبلیغات اسلامی بوشهر در این ایام هستند.

او گفت: برنامه‌های بیعت با حاج قاسم ویژه اقشار تاثیرگذار در گلزار شهدا، برپایی ایستگاه بصیرت (مواکب) توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی، برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن کریم (تلاوت محوری شهرستان‌ها) در شب شهادت سردار سلیمانی (ره)، طرح جهاد تبیین از سوی شبکه تبلیغ برای روشنگری و تبیین مکتب حاج قاسم، سرکشی به خانواده‌های نیازمند از سوی هیات‌های مذهبی، تهیه بسته‌های غذایی و کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند همزمان با ایام فاطمیه و شعارنویسی بر روی وسایل نقلیه با تصاویر سردار سلیمانی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی من سلیمانی ام فضای مجازی تبلیغات اسلامی سردار سلیمانی فضای مجازی شهید سلیمانی راه اندازی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره جشنواره ملی «آسمون»  که با محوریت تولیدات نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال در فضای مجازی تشکیل شده، فعالیت خود را در ۶ موضوع دنبال کرده و تا کنون با تولیدات متفاوتی از این گروه سنی مواجه شده است. حالا و به دلیل استقبال مخاطبین از این جشنواره و با پیشنهاد شورای سیاست گذاری مهلت ارسال تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

موضوعات جشنواره شامل ۱- حرفمون (هویت فردی) خودم کی هستم؟ دغدغه هام چیه؟ سفری به اعماق وجود خودمون برای کشف هویت مثبت فردیمون، نگرانی‌ها، خواسته‌ها، ترس‌ها و امیدها، شخصیتمون، احساسات، هیجان‌ها و…۲- دوستامون (هویت اجتماعی) ارتباطات اجتماعی مون رو میگیمراه‌هایی برای اثرگذاری مثبت به دنیای اطرافمون مثل دوست‌هامون، هم‌کلاسی‌ها و خانواده‌مون۳- فضامون (هویت مجازی) تو دنیای مجازی چیکار می‌کنیم؟ مثلا تفریح و سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، تولیدمحتوا، سواد مجازی و…و اینکه چطور می‌تونیم تو فضای مجازی هویتی امن و سالم بسازیم۴- خاکمون (هویت ملی) تو ایران‌مون چه خبره؟ درباره کشورمون میگیماز تمامیت ارزی، میهن پرستی، تفاوت فرهنگی، محیط زیست، وطن، پرچم، قهرمان ملی، آینده و سواد مالی گرفته تا اینکه چطور می‌تونیم به حفظ و ارتقای هویت ملی خودمون کمک کنیم.۵-خدامون (هویت دینی) درباره فرهنگ دینی مون میگیم ادیان مختلف، آیین‌ها، خداباوری و راه‌هایی برای عمل به آموزه‌های دینی‌مون.

قوانین ارسال ویدئو به این صورت است که حتماً دوربین باید روی عمودی تنظیم و فیلم گرفته شود. مدت زمان ویدیو ۹۰ ثانیه یا کمتر باشد. جوایز جشنواره شامل میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی به اضافه پلی استیشن ۵، گوشی است. همچنین تولیدات برتر از طریق رسانه ملی و بستر‌های مجازی پیام‌رسان‌های داخلی پخش می‌شود. آئین اختتامیه جشنواره همزمان با عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح