Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:05:21 GMT

صلاحیت نامزدهای ۴ فدراسیون ورزشی تایید شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۶۶۷۴

انتخابات کمیته ملی المپیک در تاریخ دیگری برگزار می شود

انتخابات فدراسیون های ورزشی در تاریخ اعلام شده برگزار می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، وزارت ورزش و جوانان تاریخ برگزاری 10 مجمع انتخاباتی را اعلام کرد که از هفته آینده استارت آن زده خواهد شد. با توجه به اینکه پیش از شائبه‌هایی در خصوص تعویق برگزاری چند فدراسیون مطرح شده بود اما وزارت ورزش روز گذشته اسامی نامزدهای تایید شده 4 فدراسیون را اعلام کرد که براین اساس مجامع آنها در زمان‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام وزارت ورزش، مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های شنا، بوکس، کبدی و کوهنوردی با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده در زمان برنامه‌ریزی شده برگزار می‌شود. مجمع انتخاباتی کوهنوردی 12 دی، کبدی 14 دی، بوکس 18 دی و شنا 20 دی برگزار می‌شود.

به دلیل برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در دی‌ماه، انتخابات کمیته ملی المپیک هم به 17 اسفند موکول شد.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها قابوسنامه دکتر شهاب دانش بنیان، جلد دوم؛ دستان ید اللهی! رابر دومان هم از طرفداری شکایت کرد! طراحی لباس رئال مادرید با طرح اونجرز توسط آدیداس / فوتی هدلاینز وضعیت بحرانی بارسلونا؛ آلخاندرو بالده نیز به ویروس کرونا مبتلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی