Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:56:56 GMT

۲ سامانه بارشی در راه کرمانشاه/ هوا سرد می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۶۸۷۹

۲ سامانه بارشی در راه کرمانشاه/ هوا سرد می‌شود

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در کرمانشاه، درخصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار داشت: طبق تحلیلی که از نقشه‌های هواشناسی داشتیم از امروز تا روز جمعه امواجی کم‌رطوبت به تناوب شرایط جوی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این شرایط علاوه بر تعدیل دمای هوا یعنی افزایش دمای شبانه و کاهش دمای روزانه بارش‌های غالبا به شکل پراکنده همراه با وزش باد برای سطح استان به همراه خواهد داشت احتمال بارش در دو روز پایانی هفته به خصوص در نیمه جنوبی و نواحی شرقی استان بیشتر به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه ناپایداری دیگری که از رطوبت بیشتری برخوردار است ازاواخر وقت روز شنبه تا اواسط هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.

انتهای پیام/پ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه بارشی کرمانشاه بارش هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: از دیروز سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری است و در بعدازظهر بارش پراکنده باران به وقوع می‌پیوندد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: علاوه بر آن وزش باد شدید نیز تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت اغلب مناطق استان را فرا می‌گیرد.

محمدی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشتته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

به گفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش دارد.


دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کرمانشاه
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان