Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وقتی ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن اعلام شد، تقریبا همه از نیمکت نشینی مهدی ترابی شوک شدند. ستاره چند فصل اخیر پرسپولیس که در این فصل کمی از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته، برای اولین بار در لیگ امسال نیمکت نشین شد، که اتفاقی عجیب بود.

مهدی اما در نیمه دوم و وقتی کار گره خورد به زمین آمد و موفق شد گل دوم تیمش را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و نقش مهمی در برتری سرخ پوشان مقابل حریف اصفهانی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که ترابی در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان هم روی نیمکت خواهد نشست و جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد داشت.
با این حال و به احتمال بسیار زیاد ترابی یکی از تعویض‌های یحیی گل محمدی در بازی مقابل سپاهان خواهد بود و در نیمه دوم به بازی خواهد بود. گفتنی است در غیاب ترابی، وحید امیری ستاره چند پسته پرسپولیس در سمت چپ خط میانی به میدان خواهد رفت و سیامک نعمتی هم مثل بازی قبل هافبک راست پرسپولیس خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی سپاهان یحیی گل محمدی پرسپولیس سپاهان لیگ برتر مهدی ترابی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟