Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مقاله توسط تیم تحقیقاتی Aquaporin گردآوری و منتشر شده و توسط تیم پژوهش و مترجم تصفیه مارکت به فارسی ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

به گزارش برنا، این مقاله توسط تیم تحقیقاتی Aquaporin گردآوری و منتشر شده و توسط تیم پژوهش و مترجم تصفیه مارکت به فارسی ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل زیادی برای اینکه بخواهید آب آشامیدنی خود را تصفیه کنید وجود دارد. آب تمیز برای هر انسانی ضروری است و با استفاده از سیستم و یا دستگاه تصفیه آب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که آب‌ خانه شما همیشه سالم، پایدار و عاری از طعم و بوی نامطبوع است.

اگرچه دسترسی به آب آشامیدنی پاک، باید یک حق اساسی بشر باشد، اما تعداد فزاینده‌ای از مناطق دنیا، با کمبود منابع آب آشامیدنی و با چالش‌هایی روبرو هستند. چالش ایجاد امکان دسترسی به آب پاک و سالم به کشورهای درحال‌توسعه محدود نمی‌شود .حتی در ایالات‌متحده امریکا و اروپا نیز در مورد آب آشامیدنی با چالش‌هایی مانند نگرانی‌های بهداشتی، آلاینده‌ها، طعم، مسائل زیست ‌محیطی و بوی نامطبوع و طعم بد آب مواجه هستند.

خبر خوب این است که یک سیستم دستگاه تصفیه آب خانگی می‌تواند به شما کمک کند تا بر این چالش‌ها غلبه کنید و از آب آشامیدنی تمیزی که از شیر دستگاه تصفیه آب خارج می شود، اطمینان حاصل کنید. در این مقاله، ما پنج دلیل را توضیح می‌دهیم که چرا ممکن است بخواهید آب آشامیدنی خود را تصفیه کنید. و به تفصیل، لزوم خرید دستگاه تصفیه آب را بررسی می کنیم.

یک‌ لایه امنیتی بیشتر اضافه کنید

در اکثر کشورهای صنعتی، سیستم‌های تصفیه آب شهری معمولاً کاملاً مؤثر هستند. بااین‌حال تصفیه آب عمومی مصون از خطا نیست. بسیاری از حوادث وجود دارد، که در آن آلاینده‌های ناشی از آلودگی، سرب ناشی از لوله‌های آب قدیمی یا معیوب و یا بقایای استفاده از آفت‌کش‌ها به آب‌لوله‌کشی راه پیدا کرده‌اند. شرایط آب و هوایی فوق‌العاده مانند بارندگی شدید نیز می‌تواند بر تأسیسات تصفیه آب شهری فشار وارد کند.

بنابراین، بی‌دلیل نیست که یک‌ لایه امنیتی اضافی برای تکمیل تصفیه آب محلی یا شهری خود بخواهید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی انجام دهید که می‌تواند طیف گسترده‌ای از ناخالصی‌ها را از آب حذف کند و به شما کمک می‌کند که درنهایت آب ناسالم ننوشید.

آلودگی‌های ناخواسته را حذف کنید

سرب، آفت‌کش‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و بسیاری دیگر از ترکیبات و مواد فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی و رادیولوژیکی راه خود را به منبع آب پیدا می‌کنند. حذف تمام آثار آلاینده از آب عملاً غیرممکن است، بنابراین طی آزمایشات آزمایشگاه‌ها، معلوم می‌شود که چه مقدار از املاح و عناصر تشکیل‌ دهنده و ترکیبات برای آب سالم، قابل ‌قبول و مطابق با استاندارد است.

درحالیکه آبی که مطابق با این استانداردها است معمولاً برای نوشیدن بی‌خطر در نظر گرفته می‌شود. ممکن است در مورد میزان بالای آلاینده‌هایی که در آب شهری است اطلاعات کافی نداشته باشید. که در این صورت، احساس نیاز به داشتن دستگاه تصفیه آب نمی‌کنید. اگر بخواهید از آب آشامیدنی خود احساس راحتی کنید و دغدغه‌ای در مورد املاح مضر آب نداشته باشید، یک دستگاه تصفیه آب خانگی به شما این امکان را می‌دهد که دیگر محدودیت و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

از سلامتی خود محافظت کنید

نوشیدن آب حاوی باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی و بیماری‌هایی مانند ناراحتی‌های عفونی، گوارشی، وبا و اسهال خونی شود. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که چنین بیماری‌هایی خطرناک شایع هستند، مؤثرترین راه برای محافظت از خود، استفاده از  دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس است.

اندازه منافذ فیلترهای مورداستفاده برای اسمز معکوس با نانومتر اندازه‌گیری می‌شود که به‌اندازه کافی کوچک است تا ویروس و باکتری را متوقف کند. علاوه بر این، اسمز معکوس همچنین آلاینده‌های شیمیایی رایج مانند سدیم، کلرید، مس و سرب را حذف می‌کند.

مصرف پلاستیک را برای محافظت از محیط‌ زیست کاهش دهید

مصرف سالانه آب بطری شده در سراسر جهان را می‌توان میلیون‌ها نفر حساب کرد. 35 درصد از اروپایی‌ها (50 میلیون خانوار) ​​آب‌لوله‌کشی خود را نمی‌نوشند و استفاده از آب بطری در دهه گذشته بیش از 10 درصد در سال رشد داشته است . به‌طورکلی، آب بطری راحت در نظر گرفته می‌شود زیرا قابل‌حمل است. اما این راحتی با مشکلات و هزینه زیست‌ محیطی بالا همراه است. هزینه‌هایی مانند آلودگی ناشی از تولید پلاستیک، انرژی و حمل‌ونقل و همچنین استفاده اضافی از آب، آب بطری را به گزینه‌ای ناپایدار برای آب آشامیدنی تبدیل می‌کند.

نوشیدن آب‌لوله‌کشی نه‌تنها ارزان است، بلکه دوستدار محیط‌زیست نیز می‌باشد. به گفته کمیسیون اروپا، دسترسی به آب باکیفیت بهتر، می‌تواند مصرف آب بطری شده را تا 17 درصد کاهش دهد. با نصب یک سیستم تصفیه آب خانگی، مصرف‌کنندگان می‌توانند به‌طور مستقیم به آب آشامیدنی تمیز در خانه به روشی سازگار با محیط‌زیست دسترسی داشته باشند.

طعم و بوی نامطبوع آب‌ لوله‌کشی خود را بهبود بخشید

نوشیدن آب تازه و شفاف با طعمی طراوت‌بخش و بدون بوی نامطبوع می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت و کیفیت زندگی شما داشته باشد. یکی از رایج‌ترین شکایات در مورد طعم آب‌ لوله‌کشی، کلر است که یک ضدعفونی‌کننده ضروری است که در سراسر جهان استفاده می‌شود. وقتی صحبت از بو به میان می‌آید، آزاردهنده‌ترین بوی سولفید هیدروژن است. که بوی تخم‌مرغ گندیده می‌دهد.

تصفیه آب نه‌تنها می‌تواند به حذف محتویات مضر کمک کند، بلکه طعم، بو و ظاهر بصری آب آشامیدنی شمارا نیز بهبود می‌بخشد. مقدار کلر، بقایای خاک و مواد آلی و معدنی را کاهش می‌دهد.

درمجموع، تصفیه آب، سرمایه‌گذاری برای سلامتی شما، محیط‌زیست و روشی هوشمندانه برای کاهش هزینه‌های شما برای تهیه آب بطری است.

خوب امیدواریم تونسته باشیم با این مقاله اهمیت آب تصفیه شده رو در دنیای امروز براتون به خوبی شرح داده باشیم. این مقاله برگرفته از مقاله ای است که توسط تیم محقق و کارشناسان برتر آکواپورین ایالات متحده ، گرد آوری و منتشر شده و توسط گروه تحقیق و ترجمه شرکت تصفیه مارکت در ایران ترجمه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. یاداور می شویم هر گونه سوال و یا ابهامی در این زمینه برای شما پیش آمده، می توانید از سه طریق  زیر

تماس تلفنی 33121212-021 شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام تصفیه مارکت ایمیل info@tasfiehmarket.com

با تیم تخصصی و کارشناسان پشتیبانی تصفیه مارکت تماس حاصل نمایید.

مسرور خواهیم شد تا با پیشنهادهای سازنده و ارائه طریق، ما را در پیشبرد اهداف بلند مدت تصفیه مارکت ، که یاری رساندن به اشخاص، در بهبود کیفیت و سلامت زندگی است، یاری رسانید.

منابع : https://aquaporin.com و https://tasfiehmarket.com

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب تصفیه آب خانگی آب آشامیدنی بوی نامطبوع آلاینده ها توسط تیم لوله کشی آب بطری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است