Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خوزستان گفت: مدیران باشگاه ها باید کمی هم مدیر باشند و بازیکنان و مردان درجه۲ فوتبال ایران را با افزایش بی‌خودی نرخ‌شان هوایی نکنند.

صفرعلی جمالپور در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که برخی از مدیران باشگاه ها در بالا بردن مبلغ قرارداد بازیکنان سهم زیادی دارند و این در حالی است که اغلب فوتبال دوستان تصور می کنند بازیکنان نرخ خود را به تنهایی بالا می برند، اظهارکرد: البته بازیکنان ایرانی غالبا در زمینه پول و قرارداد و هر چیزی که شبیه اسکناس باشد طمع می کنند، اما مدیران این هوا و هوس را به اوج خود می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران می گویند در فوتبال ایران بازیکنان هرچه ناز می کنند، ادا و اطوارشان خریدار دارد. همه این ها را می گویند اما نمی گویند وقتی قراردادها بالا می رود قاعدتا باید پای یک مدیر نیز در میان است. 

وی افزود: این مدیران باشگاه ها هستند که قانون را دور می زنند و پول بیشتری را به بازیکنان مربوطه می پردازند. اسکناس ها بال ندارند و در هوا به پرواز در نمی آیند و یک مدیر است که باعث می شود، گرانی در بازار فوتبال بیداد کند.

این مدیر ورزشی گفت: برای هر فصل پیش رو نرخ را بالا می برند اما مهم نیست که آن بازیکن سوپر استار است یا نه، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که آقای بازیکن هواه خواه دارد و مدیر باشگاه او را به هر ترتیب که شده می خواهد. 

وی افزود: می گویند بازیکنان امروزی فوتبال ایران نرخ ندارند. یعنی آن قدر بازار کار برای آن ها داغ است که می توانند هر قدر دلشان خواست مبلغ را بالا ببرند. متاسفانه هیچ کجا بهتر از ایران به بازیکنان پول نمی دهند، بنابراین اگر مدیران باشگاه ها بخواهند و اراده کنند، می توانند بازار را تحت کنترل خود دربیاورند.

جمال پور تاکید کرد: مدیران باشگاهها باید کمی هم مدیر باشند و بازیکنان و مردان درجه ۲ فوتبال ایران را هوایی نکنند و نرخ را هم بی خودی بالا نبرند. ما اگر مدیریت درآمد و هزینه را درست نکنیم انگار داریم پول مان را در چاه می ریزیم. اول باید کارآمدی را بالا ببریم بعد بودجه ورزش را افزایش دهیم. نمی شود که مدیریت مان ضعیف باشد اما مدام پول اضافه کنیم. بودجه بدون کارآمدی چه سودی دارد؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتبال مدیران باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما