Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:57:37 GMT

حماسه ۹ دی ثمره روشنگری رهبر انقلاب بود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۷۳۶۹

حماسه ۹ دی ثمره روشنگری رهبر انقلاب بود

گروه استان‌ها - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حماسه نهم دی ماه، ثمره روشنگری و آگاه سازی مقام معظم رهبری بود که پس از روشنگری ایشان، مردم خودجوش برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان وارد صحنه شدند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجانضمن بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت روز نهم دی ماه اظهار داشت: حماسه روز نهم دی ماه نتیجه روشنگری و تبیین روشنگران در زمینه فتنه 88 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در فتنه 88 افرادی با ظاهر فریبی و شعار به ظاهر مطلوب، تعدادی را برای اهداف خاص خود به صحنه آوردند و شعارهای آن‌ها بیشتر در زمینه تقلب در انتخابات مطرح بود، تصریح کرد: این شعارها، احساسات برخی از مردم را جریحه دار کرده بود در حالی که پشت صحنه این اقدامات یک فتنه به تمام معنا و حساب شده طراحی شده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری، 20 سال دشمن برای این فتنه برنامه‌ریزی کرده بود و همه دشمنان انقلاب همچون ریگی، اوباما، منافقان و صهیونیست در پشتیبانی از این فتنه به صحنه آمدند، افزود: اما با آگاهی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و آگاه‌سازی ایشان و بسیج و حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان به پیروی از ایشان، توطئه دشمن خنثی شد.

عالم اهل سنت: حماسه نهم دی را روز اقتدار امت اسلامی می‌دانیم/ باید چشم و گوشمان به ‌رهبر ‌انقلاب باشدعالم برجسته اهل سنت:‌ فتنه دشمنان تمامی ندارد/ همیشه باید مانند حماسه 9 دی بصیرت داشته باشیم9دی نماد هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران بود + فیلم

وی با بیان اینکه آنچه که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود، خواسته ملت نبود گفت: دشمن قصد سقوط نظام مقدس را داشت و شعارهای فتنه‌گران اصل نظام، ولایت فقیه و عاشورا را هدف قرار داده بود، فتنه‌گران مساجد، مدارس و حتی حوزه‌های علمیه را به آتش می‌کشیدند و به قرآن تعرض کردند، اما با روشنگری مقام معظم رهبری، مردم مسیر خود را از فتنه‌گران جدا کردند و تعداد آن‌ها بسیار محدود شد.

بیگدلی خروجی و ثمره این روشنگری را حماسه نهم دی دانست و یادآور شد: مردم به صورت خودجوش در همه نقاط کشور به صحنه آمدند و با این اقدام با شکوه پیوند خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم‌تر نمودند.

وی با تاکید بر اینکه نهم دی ماه ویژگی‌های زیادی داشت اما همین پیوند ناگسستنی ملت و نظام یکی از مهم‌ترین آن به شمار می‌رود، اظهار کرد: یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی از فتنه طراحی شده و به دنبال آن عقب‌نشینی آنها از دیگر ثمرات نهم دی محسوب می‌شود.

این مسئول حضور خود جوش مردم در صحنه را از دیگر شاخص‌های نهم دی ماه عنوان کرد و گفت: خود مردم برای خنثی‌سازی فتنه‌ها و نابودی دشمن وارد صحنه شدند، این در حالی است که همه در خلق این حماسه ماندگار از هر قشر و جریان سیاسی، با هدف مشترک حفظ نظام پای کار آمدند و یک دل شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: 9 دی 9 دی نهم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد