Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نجف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران دایره مبارزه باقاچاق کالا وارز مهاباد این تعداد ماینر را در یک باب منزل مسکونی کشف و پرونده آن را جهت رسیدگی واظهارنظر قانونی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.

وی اضافه کرد: قاضی شعبه تعزیرات حکومتی مهاباد نیز پس از دریافت دفاعیات متهم و ناتوانی در ارائه دلیل مناسب، او را علاوه بر ضبط ماینرها به نفع دولت، به پرداخت یک میلیارد و۵۱۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از کشف بیش از ۲۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق در ارومیه خبر داد وبیان کرد: پرونده این قاچاق هم به شعبه ششم ویژه قاچاق کالا و ارز این شهرستان ارجاع شد.

نجف زاده ادامه داد: قاضی پرونده نیز متهم را علاوه بر ضبط سیگارها به نفع دولت، به پرداخت یک میلیارد و۱۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www,tazirat۱۳۵.ir  یا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.

سالانه صدها میلیارد تومان کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف می شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه کالای قاچاق آذربایجان غربی ارومیه کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تعزیرات حکومتی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج