Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سپیده نورا مشاور امور بانوان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فنوج گفت: این جشنواره با حضور بیش از ۱۰۰ دانش آموز در محل مدرسه دخترانه زینب‌کبری (س) فنوج و با هدف ایجاد شور و نشاط و افزایش شادابی در بین دانش‌آموزان برگزار شد.

سپیده نورا با اشاره به استقبال با شکوه دانش آموزان از این جشنواره گفت: جشنواره پرواز بادبادک‌ها فرصت مناسبی را پیش روی دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا در کنار یکدیگر ورزش و تفریحات گروهی را تمرین کنند که چنین چیزی عامل گسترش روحیه همکاری، کار گروهی و همچنین ایجاد نشاط در بین دانش آموزان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: احیای بازی‌های بومی و محلی، برگزاری ایستگاه‌های تفریحی و مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان دختر از دیگر اهداف برگزاری چنین جشنواره‌هایی است.

این مقام مسئول گفت: در پایان این مراسم، به شرکت کنندگانی که بادبادک آن‌ها ساخت خودشان و مدت زمان بیشتری در پرواز باقی ماند، جوایزی اهدا شد.

همچنین خانم دهقان پور مربی پرورشی آموزشگاه زینب کبری (س) فنوج در خصوص اجرای این جشنواره گفت:این آموزشگاه با توجه به لزوم هر چه شادتر نمودن محیط آموزشی اقدام به برگزاری این جشنواره نمود که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بادبادک آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه