Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در شورای اسلامی در خصوص توسعه مصرف سی ‌ان ‌جی با تاکید بر اینکه این موضوع از جمله مطالبات جدی مردم و مجلس از دولت سیزدهم است، گفت: تمام توان خود را برای کمک به دولت برای اجرایی‌شدن این موضوع به کار خواهیم گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به نقل از نورنیوز،‌ جعفر قادری بیان کرد: وقتی امکان صادرات بنزین و گازوئیل ما وجود دارد و از طرفی می‌توان گاز را جایگزین بنزین کرد، باید ایستگاه‌های سی‎ان‎جی در سطح شهرها و بین شهرها توسعه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قادری بخش خصوصی باید در این موضوع اقدام کند، اگر بخش خصوصی ورود کند سریع‌تر می‌توان مشکل افزایش ایستگاه‌ها را حل کرد.

وی افزود: وزارت نفت باید از تمام ظرفیت خود برای گسترش ایستگاه‌های سی ان ‎جی استفاده کند و اگر بنا باشد طرح‌هایی مانند طرح اختصاص سوخت به افراد را دنبال کنیم، باید گاز را به خودروهای عمومی و بنزین را به اشخاص و کد ملی‌ها اختصاص دهیم که هم از نظر عدالت اجتماعی و هم از نظر مصرف سوخت شاهد بهبود باشیم.

قادری گفت: وقتی ظرفیت تولید خودروهایی با مصرف پایین وجود دارد باید به خودروسازها در این زمینه کمک کرد. ما امکان تولید خودروهای برقی و خودروهای کم مصرف را داریم. اگر نیاز باشد باید در کنار صنعت خودرو قرار گرفت تا تولیدات جدی‌تر دنبال شود.

 

وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کرد تا دانشگاه‌ها  پای کار بیایند، ادامه داد: اگر بخشی از عوارض واردات خودرو صرف تحقیق و توسعه شود می‌توان عقب افتادگی‌های فنی‌ را نیز جبران کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آلودگی هوای شهرهای بزرگ تصریح کرد: اگر ظرفیت بازار خودروهای برقی و گازی توسعه پیدا کند، می‌تواند بر  کاهش  آلودگی تهران تاثیر اساسی و کلیدی داشته باشد.

برچسب هاسی ان جی مجلس شورای اسلامی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: سی ان جی مجلس شورای اسلامی آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان