Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: رقابت‌های جهانی دو رشته والیبال و کشتی با بازی‌های آسیایی همزمان هستند و با این ۲ فدراسیون به توافق رسیدیم که بازی‌های آسیایی را مهمتر در نظر بگیرند و در اولویت بگذارند.

خبرگزاری میزان - پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در گفت‌وگو با خبرنگاران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار ورزشکار در ۵۲ رشته در این دوره شرکت کنند. برای اولین بار استرالیا و نیوزلند در این دوره شرکت خواهند کرد. البته کسب مدال آن‌ها افتخاری خواهد بود.

* پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار ورزشکار در ۵۲ رشته در این دوره شرکت کنند. برای اولین بار استرالیا و نیوزلند در این دوره شرکت خواهند کرد. البته کسب مدال آن‌ها افتخاری خواهد بود.

* یکی از مهمترین نقاط ضعف این دوره از رقابت‌ها اینست که ۵ دهکده فرعی با فاصله زیادی وجود دارند.

* ۶ رشته به این دوره اضافه شده و ۵ رشته که در جاکارتا بودند حذف شده است.

* در دوره قبلی در ۳۵ رشته شرکت کردیم، ولی در این دوره تاکنون اعزام در ۲۶ رشته قطعی شده است.

* به من گفتند چرا برخی رشته‌ها که شانس مدال در بازی‌های آسیایی ندارند، قرار است اعزام شوند، که من در جواب گفتم برای هر رشته‌ای که قرار است اعزام شود سالیانه ۵ میلیارد هزینه شده پس باید در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند.

* در ۷ رشته دیگر مانند بدمینتون، اسکواش، تنیس، والیبال بانوان، هندبال بانوان، بسکتبال سه نفره بانوان و ورزش سه‌گانه در هانگژو شرکت می‌کنیم، اما در این رشته‌ها شانس مدال نداریم.

*ثبت نام‌های اولیه انجام شده و فرم‌ها را به فدراسیون‌ها ارسال کرده‌ایم و مسئولان فدراسیون‌ها باید آن را مهر و امضا کنند.

* کارگروه روانشناسی ایجاد کردیم و روانشناس‌های مختلف به تیم‌ها معرفی شدند. همه تیم‌ها باید ۴ مرحله تست آمادگی جسمانی بدهند.

* زمان انجام تست آمادگی جسمانی را به مربیان سپردیم، اما انجام این ۴ تست اجباری است. سعی می کنیم تیم اقتصادی راه اندازی کنیم و از پتانسیل مارکتینگ برای این دوره استفاده کنیم.

* رقابت‌های جهانی دو رشته والیبال و کشتی با بازی‌های آسیایی همزمان هستند و با این ۲ فدراسیون به توافق رسیدیم که بازی‌های آسیایی را مهمتر در نظر بگیرند و در اولویت بگذارند.

بیشتر بخوانید: برگزاری نشست کادر سرپرستی با مسئولان رشته‌های سپک تاکرا، سه گانه و تنیس روی میز

ادامه دارد ...

برچسب ها: کمیته ملی المپیک بازی‌های آسیایی هانگژو پیمان فخری سید رضا صالحی امیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازی های کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی هانگژو پیمان فخری سید رضا صالحی امیری بازی های آسیایی دوره شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای