Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، صبح امروز با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور آئین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان قدس برگزار شد.

امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم، افتتاح هلال احمر را که از واجبات این شهرستان بود، به فال نیک گرفت و خواستار راه اندازی دیگر خدمات از جمله مرکز ثابت انتقال خون در شهرستان قدس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه هلال احمر همان سیره ائمه در کمک رسانی به محرومان است

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تأکید بر این که باید به سمت حل مشکلات مردم حرکت کرد، اظهار کرد: وظیفه هلال احمر همان سیره ائمه در کمک رسانی به محرومان است و این منش با جدیت دنبال می شود.

وی به ضرورت پوشش سراسری امدادی در سطح کشور اشاره و گفت: جمعیت هلال احمر به قول خود در کمتر از یک ماه عمل کرد و امروز شاهد افتتاح شعبه هلال احمر شهرستان قدس در استان تهران هستیم.

کولیوند گفت: هلال احمر علاوه بر حضور در حوادث و سوانح در میادین دیگر نیز حضور دارد و در همین راستا طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان و داوطلبان سازماندهی می شوند تا در کنار سایر دستگاه ها و بسیجیان و طبق رهنمودهای رهبری در عرصه رفع سایر مشکلات و معضلات کشور نیز حضور داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: امروز واجب است هر اقدامی که می توانیم برای رفع مشکلات مردم انجام دهیم و نباید هیچ کوتاهی در این عرصه صورت گیرد.

وی افزود: در نظام اسلامی هیچ مانعی برای کمک به محرومان وجود ندارد و باید در عرصه گره گشایی از امور مردم با تمام ظرفیت عمل کرد.

کولیوند خاطرنشان کرد: زمانی که به سیره ائمه نگاه می کنیم و زندگی آن ها را مطالعه می کنیم، شاهد هستیم که آن ها همیشه به یاری مردم می رسیدند و همواره به عنوان اولین نفر یاری رسان محرومان بودند. 

وی افزود: همان کاری که امروز هلال احمر نیز در اولویت خود قرار داده است و در مسیر یاری رسانی به مردم نیز هیچ تفاوتی بین مردم قائل نیستیم و به تمام شهروندان با هر دین و تفکری که دارند امدادرسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر کشور پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در پی بارندگی اخیر و آب‌گرفتگی معابر، حدود به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در آب رهاسازی شدند.

مصطفی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید بیشتر از یکصد میلیمتر و آب‌گرفتگی خیابان‌ها که منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها و شهروندان شد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با ساز دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان اقدام به امدادرسانی نموده و قریب به ۳۰ دستگاه خودرو رهاسازی شدند

وی افزود؛ کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی و همچنین امکانات لجستیکی هلال احمر شهرستان کماکان در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم به هشدارهای هواشناسی و دستگاه‌های امدادی توجه نموده و از قرار گرفتن در نقاط پر خطر، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط آبگیر و ارتفاعات تا زمان خروج سامانه بارشی از منطقه اجتناب نمایند

کد خبر 750151

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس