Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پی درج مشکلاتی مخابراتی و اینترنت یکی از روستاهای غرب استان گلستان در خبرگزاری فارس استان گلستان، مخابرات منطقه گلستان توضیحاتی برای در خصص این خبر به دفتر خبرگزاری ارسال کردند که توجه مخاطبان را به آن جلب می‌کنیم:

در متن ارسال مخابرات گلستان آمده است:  روستای میاندره شهرستان کردکوی هم‌اکنون بهره‌مند از خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت خانگی و همراه اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل جوابیه:
با عنایت به اینکه توسعه ارتباطات مخابراتی در روستاهای استان گلستان از اولویت‌های مخابرات منطقه گلستان محسوب می‌شود،  تلاش‌ها و اقدامات توسعه‌ای مخابرات در سال جاری  در مراحل مختلف از پرتال مخابرات به آدرس golestan.tci.ir  و سایر رسانه‌ها و درگاه‌های اطلاع‌رسانی به اطلاع عموم مردم رسانده شده  که نشان از همت مخابرات بر اجرایی کردن این اولویت مهم کاری است. در خصوص روستای میاندره و موارد مطرح شده مطالب ذیل قابل ذکر است:

۱- روستای میاندره دارای یک مرکز مخابرات تلفن ثابت بوده که هم‌اکنون با ۵۰۷ مشترک تلفن ثابت در حال کار و تعداد ۹۱ مشترک اینترنت پرسرعت خانگی (adsl) فعال است.

 

۲- تعداد کمی از مشترکان تلفن ثابت در اثر اجرای طرح هادی روستا و آسیب زدن به کابل‌های مخابراتی دارای قطع ارتباط هستند که با همکاری شورا و اهالی محل طرح کابل‌کشی زمینی آن مورد تصویب قرار گرفته در مرحله انتخاب پیمانکار به جهت اجرای طرح بوده که در این خصوص همکاری اعضای شورا و دهیاری روستا به منظور رفع موانع و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط مورد امتنان است.

۳- اخیرا برای ایجاد امکانات زیرساختی تلفن ثابت ویژه بافت جدید روستا که شامل ساخت و سازهای جدید است، اقداماتی صورت گرفته و به‌زودی متقاضیان این بخش از روستا نیز از خدمات تلفن ثابت بهره‌مند خواهند شد.

۴- در راستای ارتقاء تکنولوژی سایت همراه اول و بهره‌مندی مردم از اینترنت پرسرعت همراه نیز لازم است به استحضار مخاطبان گرامی رسانده شود در ماه گذشته سایت ۴G همراه اول با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان نصب و راه‌اندازی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

تمامی مراتب ذکر شده نشان از تلاش مخابرات در راستای توسعه ارتباطات روستایی و توجه آن به این بخش بوده و روستای میاندره نیز از این امر مستثنی نبوده چه بسا سرمایه‌گذاری چشمگیر انجام شده برای رفاه حال مشترکان مخابرات در این روستا گواه این مطلب است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان روستا اینترنت مخابرات روستای میاندره تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تولید روغن توسط یک شرکت روغن‌سازی در گاوداری (فیلم) کشف ۲۷۰ قبضه سلاح توسط مرزبانی (فیلم) انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق دارو در پایتخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • شهرک زیتون و درخشانی گرمسار بهره‌مند از فیبرنوری مخابرات
  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • توضیحات رئیس جمهور در خصوص ابعاد و آثار عملیات وعده صادق
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات