Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@14:19:06 GMT

احداث کمپ پارک در طولا با اعتبار 15 میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۸۰۹۰

احداث کمپ پارک در طولا با اعتبار 15 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی فرماندار قشم صبح امروز در بازدید از روستای طولا گفت: کمپ پارک ساحلی در ضلع شمالی روستا با وسعت 11 هکتار و اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال احداث می شود.

وی ادامه داد: 100 میلیارد ریال اعتبار احداث این کمپ پارک توسط سرمایه گذار و 50 میلیارد ریال توسط اعتبارملی تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قشم همچنین از محور اصلی طولا به طول 5.2 کیلومتر که توسط سازمان منطقه آزاد و همکاری دهیاری در دست اجرا است، بازدید کرد.

این محور، تردد بیش از 20 هزار جمعیت روستای طولا، سه روستای همجوار و فعالین شهرک های صنعتی به مرکز شهرستان را تسهیل می سازد.

سدبندهای شش‌گانه محلات کامل آباد، پیراسته، ولیعصر، کازرونی و شهرک گلزار از دیگر پروژه‌های مورد توجه و تاکید فرماندار شهرستان قشم در بازدید و بررسی فعالیت های دهیاری روستای طولا بود.

وی تکمیل طرح‌های منجر به پیشگیری از آسیب رخدادهای طبیعی را مهم عنوان و تاکید کرد: فعالیت دهیاران در پیگیری اعتبارات و تامین منابع مورد نیاز، تشویق و جذب خیرین و متمکنین محلی برای تامین زیر ساخت های روستایی را در شمار ملاک های مهم ارزیابی دهیاران قرار گیرد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: وجود منابع ارزشمند طبیعی و چشم اندازهای کم نظیر ساحلی در روستاهای شهرستان از جمله سرمایه هایی است که تمرکز بر آن اشتغال، رونق و رفاه را تامین و به تثبیت جمعیت روستایی کمک می کند.

انتهای پیام/88050

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار قشم محمد محمدحسینی طولا کمپ پارک توسعه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال هزینه دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های سال جاری منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بهینه‌سازی آب‌نماهای موزیکال بوستان سپاهان‌شهر با هزینه ۹۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی آب‌نمای تصادفی پل مارنان با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی و ساماندهی آب‌نماهای میدان گردهمایی صفه، میدان ارتش و میدان جلفا با هزینه ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در منطقه ۵ شهرداری اصفهان ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال برای این منطقه هزینه دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: وجود آب‌نما درمیدان‌ها و بوستان‌ها با صدای آبی که ایجاد می‌کند، علاوه بر افزایش زیبایی منظر شهری، در ایجاد آرامش و تلطیف هوا نیز تأثیرگذار است و جلوه‌هایی از زیبایی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

کارگر خاطرنشان کرد: آب‌نماهای سطح منطقه ۵ به‌عنوان بخشی از المان‌های زیباسازی در پارک‌ها و فضاهای سبز به‌منظور زیباتر کردن نمای بصری و تلطیف روحیه شهروندان تعمیر و مجدد راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در عملیات نظافت آب‌نماها شامل سرویس الکتروپمپ و متعلقات، اسیدشویی و شست‌وشوی حوض، بررسی نورپردازی و آب‌گیری و استارت آب‌نما می‌شود.

کارگر تاکید کرد: اهمیت دادن به نظافت عمومی و میکروب‌زدایی از محیط زیست انسانی، امری حیاتی است که موجب جلوگیری از بسیاری بیماری‌های واگیردار می‌شود، همچنین بی‌توجهی به آن، ضررهای جبران‌ناپذیری را به سلامت جسمی افراد وارد می‌کند.

کد خبر 750823

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر