Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان، شب گذشته در هتل امیر کبیر اراک برگزار شد.

به گزارش برنا؛ نشست هماهنگی بازی رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) شب گذشته در هتل امیر کبیر اراک به ریاست غلامرضا سلیمانی ناظر بازی و نماینده فدراسیون و با حضور رسول فروغی ناظر داوری و همینطور سایر مسوولان و عوامل برگزاری این بازی و نمایندگان دو تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه میزبان به طور رسمی در این بازی باشگاه سپاهان است و با کمک هیات فوتبال اراک امور برگزاری این دیدار را انجام می‌دهند، باید این دو ارگان و این دو نهاد به هم کمک کنند که بازی بدون هیچ مشکلی انجام شود، از جمله اینکه از ورود افراد متفرقه و حضور هر گونه تماشاگر به ورزشگاه جلوگیری شود، در غیر این صورت عواقب آن متوجه باشگاه سپاهان و هیات فوتبال اراک خواهد بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس در خصوص واگذاری امتیاز صد در صدی سکوهای ورزشگاه محل بازی به باشگاه سپاهان اعتراض کرد و خواهان آن شد که قانون 90 و 10 اجرا شود. غلامرضا سلیمانی نماینده فدراسیون و ناظر بازی هم با تائید درخواست باشگاه پرسپولیس، مصوب کرد که چند ساعت قبل از شروع بازی این مساله حل شود تا مسوولان کانون هواداران باشگاه پرسپولیس بتوانند از سهمیه ده درصدی خود برای طرح‌های موزاییکی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک استفاده کنند.

در این بازی، پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم سپاهان با لباس‌های یک دست زرد در میدان حاضر خواهند شد.

این دیدار از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی فوتبال پرسپولیس مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه سپاهان پرسپولیس قانون باشگاه پرسپولیس امام خمینی پرسپولیس لیگ برتر سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم