Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت از تفاوت رفتار برخی داوران این رشته با بازیکنان مشهور گلایه کرد. - اخبار ورزشی -

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 4 بر 2 تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت مقابل مس سونگون اظهار داشت: مس از مجموعه خوبی بهره می‌برد و ما هم با جابه‌جایی کادر فنی و تغییرات مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی کردن با این شرایط مقابل مس بسیار دشوار بود و به بازیکنان هشدار داده بودم اگر در یک سوم زمین خودمان اشتباه کنیم، ضربه می‌خوریم. مس ما را به سختی تنبیه کرد و چهار گل زد. پس از این گل‌ها، رو به بازی پنج نفره آوردیم و به دو گل رسیدیم، اما زورمان به مس نرسید.

وی در مورد قضاوت علی حجی‌زاده و کمک‌هایش در دیدار با مس سونگون بیان کرد: سراسر بازی حاشیه داشت و داور تصمیمات یکنواختی نمی‌گرفت. بخشی از داوران با بازیکنان اسم و رسم‌دار مماشات می‌کنند و فقط بازیکنان بی‌نام و نشان را جریمه می‌کنند. بین دو نیمه به داور گفتم به بازیکن جوانی که او را نمی‌شناسی،‌ راحت کارت زرد می‌دهی و نسبت به رفتار مشابه بازیکنان شناخته شده، واکنشی نشان نمی‌دهی.

جابری: کمیته انضباطی آرای بازدارنده‌ای برای 2 بازی فوتسال صادر می‌کند

سرمربی زندی بتن کلاردشت راجع به شرایط تیم زندی بتن تصریح کرد: بازیکنان بااستعدادی در اختیار داریم و مدیران باشگاه هم به خوبی از تیم حمایت می‌کنند. امتیازات تیم‌ها در جدول به یکدیگر نزدیک است و ما می‌توانیم با یک پیروزی، چهار یا پنج رتبه صعود کنیم. نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و عملکرد قابل قبولی مقابل مس سونگون ارائه کردیم. امیدوارم بتوانیم خودمان را به نیمه بالایی جدول برسانیم.

لک درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر فوتسال به تسنیم گفت: تیم‌های مدعی به خوبی آماده قهرمانی شده‌اند و با استفاده از شرایط مالی مناسب خود، بازیکنان باکیفیتی به خدمت گرفته‌اند. لیگ برتر کیفیت خوبی پیدا کرده است و کار تیم‌ها در ادامه فصل سخت‌تر خواهد شد. داوری مشکلاتی دارد و بازی مقابل مس هم تحت تأثیر مسائل داوری بود. امیدوارم چیدمان داوران به گونه‌ای باشد که تیم‌ها آسیب نبینند و داوران جوان هم مطالعه و تحقیق بیشتری کنند تا به شرایط آرمانی برسند.

سرپرست راگا: نصیرلو گفت اگر داوران بخواهند بازی را برگزار کنند، سرشان را می‌بُرم

وی درباره دو بازی تیم ملی ایران مقابل ملی‌پوشان ایتالیا که به یک پیروزی و یک شکست انجامید، عنوان کرد: بازیکنان جوان‌تر از مهره‌های قبلی به تیم ملی اضافه شده‌اند که نیاز به حمایت و زمان دارند و بازی‌های قابل قبولی در ایتالیا ارائه کردند. جوانگرایی امری پیچیده است و نمی‌توانیم پیکان انتقادات را به سمت سرمربی تیم ملی بگیریم. برگزاری مسابقات رده پایه، کمک زیادی به جوانگرایی می‌کند و باشگاه‌هایی که بضاعت مالی خوبی دارند، باید وارد رده‌های پایه شوند.

سرمربی زندی بتن کلاردشت با بیان اینکه برگزاری مسابقات جوانان و امید به‌صورت دو هفته در سال مفید نیست، خاطرنشان کرد: عمده باشگاه‌ها شرایط مالی مطلوبی ندارند که از پس هزینه‌های تیمداری در رده پایه بربیایند و وضعیت تیم‌های ملی پایه ایران مشخص نیست. تیم‌های رده پایه کشورمان می‌توانند به جای تیم ملی در برخی تورنمنت‌ها شرکت کنند، اما تیم زیر 20 سال ایران که دو سال پیش به مقام سوم آسیا رسید، به حال خود رها شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال زندی بتن کلاردشت مقابل مس تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امروز یک شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پالما به پایان رسید.

در این دیدار بارسلونا ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پالما بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که تنها ۸ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود از روی یک ضربه ایستگاهی و یک کار تمرین شده توانستند گل دوم را وارد دروازه آبی و اناری‌ها کنند.

بارسایی ها در حالی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند که پالما ۵ خطای خود را انجام داده بود و ۲ خطای این تیم در اواخر نیمه اول به ۲ ضربه پنالتی از نقطه دوم منجر شد اما درخشش دروازه بان پالما باعث شد هیچکدام از این ضربات راهی در چهارچوب نداشته باشد.

در نیمه دوم هم بازیکنان بارسلونا بودند که سراسر حمله می‌کردند اما بازیکنان پالما با یک ضد حمله سریع موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند.

در ادامه هم بارسلونا که دست به پاورپلی زده بود به دلیل اخراج بازیکنش ۴ نفره شد تا سبزپوشان پالما از این فرصت استفاده کنند و گل چهارم را هم وارد دروازه حریف کنند. بلافاصله هم اشتباه خط دفاعی بارسلونا باعث شد توپ در خط دفاعی به مهاجم پالما برسد و او هم گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی پالما در این دیدار در لیست نفرات تیمش حضور داشت و در نیمه اول حدود یک دقیقه به میدان رفت.

در اواسط نیمه دوم هم حدوداً یک دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه ۳۰ به دلیل خطایی که مرتکب شد با کارت زرد جریمه شد.

به این ترتیب پالما که مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌ها بود برای دومین بار پیاپی بر بام فوتسال اروپا ایستاد و از عنوان خود دفاع کرد.

کد خبر 6097664

دیگر خبرها

  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام