Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون هندبال از هشت بازیکن نوجوان و ۲ کادر فنی این استان برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا علیزاده در این باره اظهار کرد: هشت پسر بازیکن به همراه یک مربی و یک ماساژور توسط فدراسیون هندبال دعوت شدند تا در ۲ گروه جداگانه در اردوی تیم ملی نوجوانان که ماه جاری در تهران برگزار می شود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری و میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان کشور در شرایط سخت کرونایی در مشهد فرصتی ایجاد کرد تا چهار تیم از این استان در این مسابقات شرکت کرده و تیم های سبزوار، تربت‌جام و مشهد موفق به کسب مقام های اول، دوم و چهارم کشور شوند، این نتایج توجه مربیان و کادر فنی تیم های ملی نوجوانان را به هندبالیستهای شایسته خراسان رضوی جلب کرد.
رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: شایسته است از مربیان سازنده و پرتلاش این نوجوانان از جمله حسن صالح آبادی از سبزوار و نوید قندی از تربت‌جام و همچنین هیاتهای هندبال سبزوار، تربت‌جام، مشهد و نیشابور قدردانی شود.
وی افزود: دارینی، مسعودنیا، راه شناس و وفایی دوست  از سبزوار، مرادلی و نوروزی از تربت‌جام، غلام نژاد از مشهد و رشیدآبادی از نیشابور هشت هندبالیست نوجوان استان در ترکیب اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان هستند.
علیزاده ادامه داد: حمید ربانی‌کیا به عنوان مربی و رضا سرسنگی به عنوان ماساژور در ترکیب کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان حضور دارند.  انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اردوی تیم ملی مشهد تیم های ملی خراسان رضوی تیم ملی کادر فنی تیم ملی تیم ملی هندبال تیم ملی هندبال نوجوانان تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند