Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس باربرز روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیر افزود: با توجه به پیش بینی و اعلام وقوع بارندگی شدید توسط اداره کل هواشناسی استان بوشهر، دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل قراردارند.

وی گفت: از روز گذشته همه نقاط حادثه خیز شهرستان دیر دربخش های مرکزی، بردخون و آبدان مورد رصد و بررسی قرار گرفت و تاکیدهای لازم به بخشداران و شهرداران این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیر بیان کرد: بخش زیادی از قایق های صیادی که دراسکله تفریحی شهرداری پهلو گرفته اند در معرض شدید طغیان آب دریا قرار دارند که تاکید شده که این قایق ها به محل امن اسکله شیلات، الی شمالی و اداره بندر و بخشی هم قایق داران به منازل خود انتقال دهند.

وی گفت: مسیر خور بردستان و جاده وفاق بازدید و تاکید شد که راه باز شود تا آب به منازل مردم در فاز۳ محله فرودگاه سرازیر نشود.

باربرز افزود: شرکت متانول کاوه، مرزبانی، نیروی انتظامی و جهادکشاورزی، آبرسانی و همه دستگاه‌های مرتبط و حتی بسیج و هلال احمر در آماده باش کامل قراردارند.

باربرز در ارتباط با با رودخانه مند در بخش بردخون گفت: خطر در مسیر رودخانه مند برای مردم روستاهای اطراف جدی است و توصیه های لازم به بخشدار تاکید شده که در ماده باش کامل باشند.

برچسب‌ها بوشهر دریای مواج بندردیر سیل سازمان شیلات ایران خلیج فارس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دریای مواج بندردیر بوشهر دریای مواج بندردیر سیل سازمان شیلات ایران خلیج فارس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی