Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید عزیزی، رئیس فدارسیون گلف در جریان سفر خود به یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با بیان این‌که ویژگی‌های یزد در حوزه‌های مختلف زمینه ساز سرمایه گذاری ما برای ایجاد این هیات شد، اظهار کرد: هیأت گلف استان یزد از سال 97 تشکیل شده و در حال حاضر هم برنامه‌های خوبی برای تقویت و حمایت از ورزشکاران در این رشته تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از استانداردترین زمین‌های مینی گلف کشور در یزد راه‌اندازی شده است، افزود: این زمین می‌تواند دارای گواهی استاندارد بین‌المللی باشد و به دنبال آن با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های ورزشی و تقویت سرمایه انسانی در حوزه ورزشکار، مربی و داور می‌توانند به زودی حرف‌های زیادی در سطح رشته‌های تابعه داشته باشند.

رئیس فدارسیون گلف با تاکید بر این‌که باید روال ارتقای هیات به صورت تدریجی و پله پله باشد، گفت: ابتدا لازم است در سطح ملی خود را معرفی کنند از طرفی آمادگی داریم تا در سطوح بین المللی نیز به هیات گلف یزد اجازه بروز و ظهور بدهیم.

عزیزی با بیان این‌که دعوت نامه‌های فدراسیون را در اختیار هیات یزد برای ارسال تیم قرار خواهیم داد، تصریح کرد: امروز هم تصمیم گرفتیم دو کرسی برای هیات گلف یزد در فدراسیون در نظر بگیریم که با معرفی افرادی که خواهند داشت و با صدور حکم انگیزه بیشتری برای هیات و افراد تحت نظر هیات ایجاد شود.

وی با بیان این‌که ما به طور کلی روی فعالیت‌های هیات یزد و آینده این هیات حساب ویژه‌ای در فدراسیون باز کردیم، گفت: ما برای اعزام مدرس و مربی و تربیت ورزشکار با اعزام مربی و تربیت داور با اعزام مدرس، ۱۰۰ درصد آمادگی داریم برای تقویت سرمایه انسانی در گلف یزد بکوشیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد سرمایه انسانی گلف فدراسیون عزیزی استان یزد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است