Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 8 دی) مجلس شورای اسلامی در اخطاری اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی کشورمان، کشاورزی می توانست بهترین راه دستیابی به درآمد پایدار غیرنفتی باشد؛ تولید محصولات سالم و استاندارد و صادرات آنها موجب کسب درآمد ارزی می شود و می توانستیم امنیت غذایی کشور را با برنامه ریزی دقیق و صحیح تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته برخی محصولات صادر شده به کشورهای همسایه برگشت خورده است، زیرا استانداردهای لازم را در تولید آنها رعایت نکرده ایم؛ وزارت جهاد کشاورزی کاهلی کرده و این امر در حالی است که مافیای بزرگ و عظیمی وجود دارد که به واردات سموم پرداخته و به سلامت جامعه فکر نمی کنند.

نماینده سپیدان در مجلس تصریح کرد: در سازمان حفظ نباتات ذیل وزارت جهاد کشاورزی، مدیرانی هستند که ویژه خواری کرده و برای عده ای خاص رانت ایجاد می‌کنند، باید از وزیر جهاد دعوت کرد که در برابر نمایندگان پاسخ دهد چرا چنین اتفاقی رخ داده و موجب جلوگیری از صادرات محصولات کشاورزی شده است. قرار بود دولت انقلابی این ویژه خواری و رانت‌ها را پاکسازی کند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: مطلع هستم کمیسیون کشاورزی مجلس طی دو نوبت نشست برگزار و این موضوع را پیگیری کرده است. بر این اساس در روز سه شنبه دو هفته دیگر براساس رسیدگی‌های نظارتی، این موضوع در دستور کار قرار داشته و به آن رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد