Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@21:05:07 GMT

رکورد ویژه بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۸۷۷۶

رکورد ویژه بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس

میلاد سرلک در ابتدای فصل قبل به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد. انتقالی که با جنجال‌های فراوانی همراه بود چرا که این بازیکن در تیم‌های قبلی خود به اندازه کافی درخشش نداشت و وقتی به پرسپولیس اضافه شد، انتقادات زیادی را اطراف و پیرامون خود دید.

با این حال میلاد مورد حمایت کادر فنی و مربیان پرسپولیس قرار گرفت و به کارش ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی نیز بار‌ها اعلام کرد اگر هواداران به این بازیکن فرصت بدهند، قطعا نتیجه‌اش را خواهند دید. اتفاقی که دقیقا رخ داد و حالا هواداران پرسپولیس ثمره صبر خود را می‌بینند. سرلک شوتزن، تکنیکی و یک هافبک قدرتمند و جنگنده است که توانسته کادر فنی و هواداران پرسپولیس را از عملکرد خود راضی نگه دارد.

میلاد که یکی ار بازیکنان محبوب یحیی محسوب می‌شود، بعد از درخشش در پرسپولیس به تیم ملی هم رسید و توانست چند بازی ملی هم انجام دهد. سرلک که یکی از مهره‌های فیکس پرسپولیس در این فصل به حساب می‌آید رکورد بیشترین حضور در ترکیب پرسپولیس را در این فصل از آن خود کرده است. تعویض میلاد سرلک در آخرین دقیقه بازی با ذوب آهن، نخستین خروج او از ترکیب سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر ایران بود. او تاکنون در این فصل ۹۹۰ دقیقه با پیراهن پرسپولیس بازی کرده و بیشترین دقایق حضور در زمین را به خود اختصاص داده است که رکوردی جالب توجه به حساب می‌آید.

خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: میلاد سرلک پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ تیم فوتبال هوادار تهران- پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:20 روز شنبه (22 اردیبهشت ماه سال جاری) به مصاف هم می‌روند. بازی‌های خانگی هوادار در ورزشگاه پاس قوامین بدون حضور هواداران برگزار می‌شود؛ اما رضا درویش در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کرده بود که برای تغییر محل میزبانی این مسابقه با سازمان لیگ مکاتباتی داشته است.

به نقل از تسنیم با این وجود قرار است جلسه هماهنگی بازی هوادار - پرسپولیس از ساعت 12 روز 21 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود. بررسی‌ها حاکی از آن است که در این جلسه علاوه برنمایندگان دو تیم مذکور و مقامات مرتبط، مدیر ورزشگاه پاس قوامین هم به جلسه فراخوانده شده است. به این ترتیب عملاً به نظر می‌رسد سازمان لیگ قصد دارد بازی دو تیم را در محله اکباتان و بدون حضور هواداران برگزار کند.

تیم فوتبال پیکان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ میزبان استقلال است. این احتمال وجود دارد که اگر اوضاع بر وفق مراد شاگردان نکونام پیش برود آنها باید در مراسم اهدای جام شرکت کنند. باشگاه پیکان هم ورزشگاه پاس قوامین را به عنوان محل میزبانی خود انتخاب کرده بود و سهیل مهدی مسئول برگزاری سازمان لیگ پیش از این گفته بود در این موضوع تدابیری اندیشیده خواهد شد.

آتیلا حجازی سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال هم تاکید کرده بود که استقلال خواهان بازی در شهر تهران با حضور هواداران است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904466

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد
  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد! + عکس
  • کورواسود یوونتوس هم اعتصاب کرد: بازیکن غیرحرفه‌ای نمی‌خواهیم
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس