Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رضا صالحی امیری با رسانه ها در کمیته ملی المپیک برگزار شد. صالحی امیری در خصوص مشکلات وزنه‌برداری و اینکه ورزشکاران در زمان اردو حتی غذای خود را از خانه می‌بردند، گفت: من سیدرضا صالحی‌امیری و مسئول کمیته ملی المپیک  هستم. سوالات شما مربوط به وزارت ورزش است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج سیاست برای بازی های آسیایی تعریف شد اول اعزام کیفی است. دوم توجه ویژه به بانوان است چون می توانند علاوه بر کسب سکو و مدال به ارتقاء پرستیژ ایران کمک کند. سیاست سوم تبادل فرهنگی، چهارم استفاده از ظرفیت های داخلی و سیاست پنجم ارتقاء جایگاه ایران در بازیها است. در مورد اسم و شعار کاروان نیز در بازی های آسیایی در ستاد عالی تصمیم گیری می‌کنیم.

او ادامه داد: همکاران من تلاش می‌کنند که جایگاه ما بهتر از  بازیهای آسیایی جاکارتا باشد و در هانگژو در بین ۴۵ کشور حاضر تصویر فرهنگ و تمدن کشور و ایران زیبا را به نمایش خواهند گذاشت و در کنار دستاورد ورزشی، دستاورد فرهنگی خواهیم داشت.

* به تعهد مان نسبت به فدراسیون ها عمل کردیم

صالحی امیری در مورد وزنه برداری گفت: وزنه برداری جزو سه فدراسیون اول است و سیاست حمایت از وزنه برداری قطعی است. کمیته ملی المپیک بودجه همه فدراسیون ها را به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص داده است اما تا الان آمار ما نشان می دهد به طور میانگین ۱۲۰ تا ۱۳۰ درصد به فدراسیون ها کمک کرده ایم، به جز یک فدراسیون که آن هم دلایل خاص خود را دارد. در هر چهار سال گذشته بیش از بودجه ای که در تعهد ما بوده، پرداختی داشتیم.

* کمک مالی به فدراسیون ها تا آخر اسفند

او ادامه داد: به فدراسیون قایقرانی و هندبال ۳۰ هزار یورو برای جذب مربی خارجی، به وزنه برداری علاوه بر تامین بلیت اعزام، ۲۰ هزار یورو کمک کردیم. البته این رشته نیاز به کمک بیشتری دارد. به کاراته یک میلیارد تومان برای اعزام کمک کردیم و  کمک ها تا آخر  اسفند ادامه دارد. همه موارد هم به صورت شفاف در سایت کمیته ملی المپیک قرار می گیرند. 

ادامه دارد….

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون ها وزنه برداری صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری