Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش دهقان چهارشنبه در جمع برخی علما و روحانیون حوزه های علمیه لارستان اظهار داشت: به همان میزان نیز پاشنه آشیل و نقطه ضعف در مسیر توسعه نیافتگی منطقه لارستان بزرگ را باید در برخی اختلاف های کاذب منطقه ای جست و جو کرد.

وی بیان کرد: اگر می خواهیم امیدوار به توسعه و رفع مشکلات و تنگناها و نارسایی ها باشیم در وهله نخست باید حرکت در مسیر وحدت و انسجام و همگرایی با همکاری همه نیروهای تاثیرگذار اعم از نخبگان، معتمدین محلی، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون سرلوحه کار و مهمترین برنامه مدیریت اجرایی این شهرستان و دیگر مناطق جنوبی فارس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان ادامه داد: باید در اسرع وقت به برخی اختلاف های جزئی و کاذب که سالها مسیر توسعه و رشد روزافزون منطقه را سد کرده است؛ پایان داده شود.

او گفت: دست نیاز ابتدا به سوی روحانیت در همه شهرستان های جنوبی دراز می کنیم و باید با محوریت ائمه جمعه شهرستان ها حرکت های وحدت بخش و امیدآفرین ایجاد کرد.

دهقان افزود: وزنه وجوه اشتراکی و وحدت آفرین به گونه قابل ملاحظه ای در سطح همه شهرستان ها سنگینی می کند و بدون شک می توان با تمرکز و تکیه بر همین اشتراکات و دوری از افتراق در فضایی صمیمی و همدل بر مشکلات غلبه کرد و برخی کمبودها و نارسایی های مشترکمان را نیز هم با هم رفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود روحانیت و بسیج را دو بازوی اصلی ولایت و از رکن های اساسی نظام دانست و گفت: دشمن طی سال ها به دنبال تضعیف این ارکان مهم است و باید خوب هوشیار باشیم.

وی همچنین به گرامیداشت سالروز نهم دی به عنوان روز بصیرت ملت بزرگ ایران اشاره کرد و گفت: برخی ها حتی در داخل به دنبال تضعیف و محدود کردن این روز بزرگ در حد برخی اختلافات و بازی های جناحی درون جریانی هستند. این در حالی است که مقام معظم رهبری همواره از این روز بزرگ به عنوان حماسه تاریخ ساز ملت یاد می کند.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب‌ها مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور وحدت اسلامی لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور وحدت اسلامی لارستان مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور وحدت اسلامی لارستان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پلدشت در جلسه ستاد خانواده و جمعیت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت : شهرستان پلدشت از لحاظ جمعیت با نرخ رشد جمعیت  89/2 درصدی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت در این شهرستان  ما از مسئولین ذی ربط پیگیر تحقق امتیازات برای خانواده های دو قلو و سه قلو و بیشتر به این شهرستان هستیم .

فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در سال گذشته  به میزان ۱۱۵۸ نفر ولادت  در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به سال ماقبل آن ۳۰ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ