Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان از ابتدای مهر سال جاری در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی، موفق به کشفیات قابل توجهی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاتحی گفت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی تعداد ۱۹ باند سارق در استان ۳ باند سیم برق، ۲ باند خانه باغ ومزارع-، ۳ باند خودرو و موتورسیکلت-، ۴ باند منزل ومغازه، ۳ باند داخل خودرو، ۲ باند جیب برو، ۲ باندزورگیر ازنتایج عملکرد وکشفیات درسه ماهه سوم بوده است.

او در ادامه افزود: در این مدت تعداد ۹۹۶ نفرسارق دستگیر و ۲ هزارو ۱۸۹ فقره انواع سرقت‌ها در استان کشف و اموال کشف شده تحویل مالباختگان شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان ضمن تشکر از همکاری و همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

انتهای یپام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف سرقت انتظامی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین