Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سی و پنجمین همایش دو روزه رؤسای مراکز اورژانس کشور با حضور رئیس اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و امام جمعه خرمشهر در آبادان آغاز به کار کرد.

شکرالله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این همایش ضمن گرامیداشت ایام مقدس دی ماه اظهار کرد: اینجا سرزمین خون، شهادت، ایثار و نخل و آفتاب سوزان است که وجب به وجب خاک آن مزین به خون شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به لطف پروردگار و به همت مدافعان سلامت شرایط به نحوی شد که بعد از ۲ سال، سی و پنجمین همایش اورژانس‌های کشور به میزبانی آبادان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه سرزمین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان بعد از ایام دفاع مقدس همواره میزبان کاروان راهیان نور بوده است، بیان کرد: امیدوار هستیم با برگزاری این همایش شرایط به نحوی شود که در سال‌های آتی نیز شاهد حضور راهیان نور در منطقه باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر نیز ضمن تعزیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) گرامیداشت مناسبت‌های دی ماه اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در سرزمین مقدسی که مزین به خون شهداست میزبان رزمندگان خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستیم، رزمندگانی که در این خط مقدم جا پای شهدای والامقام گذاشتند.

وی افزود: ابتکار بسیار خوبی صورت گرفت و این منطقه به درستی برای همایش اورژانس کشور انتخاب شد و با توجه به تعطیلی ۲ ساله حضور راهیان نور در این دیار شاید این رویداد مطلع خوبی برای این امر مهم باشد و امیدوار هستیم که به لطف خداوند متعال و برچیده شدن این بیماری، دوباره شاهد حضور زائران نور در منطقه باشیم.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ هزار شهید در خرمشهر عروج پیدا کردند، یادآور شد: این منطقه به همین خاطر قداست پیدا می‌کند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که قداست زمان و مکان ذاتی نیست و نورانیت یک سرزمین به واسطه اهل و افراد آن است.

وی در همین خصوص گفت: این سرزمین هم به واسطه مجاهدت‌ها و ایثار جوانان ملت، نورانی شده است و همه آزادگان جهان با آن نگاه ویژه‌ای دارند و این سرزمین پلی برای رسیدن به انفس طاهره است.

به گزارش مهر، این همایش تا فردا با بررسی مباحث تخصصی اورژانس با حضور رؤسای اورژانس دانشگاه‌های سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 5387023

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردوهای راهیان نور اورژانس کشور ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی 9 دی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام آلودگی هوا سانحه تصادف اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیست و هفتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک 1402 شاهد حضور پررنگ سفیران و مقامات بین المللی از کشورهای مختلف بود.
از این بین می توان دکتر موسوی مدیر کل اداره امور مرزی و حقوقی وزارت امور خارجه، هماهنگ کننده امور دانشگاهی سفارت فرانسه، سفیرکشور بولیوی، مشاور نظامی سفارت ونزوئلا، ، دبیر دوم سفارت عراق، دبیر دوم سفارت هند، رایزن عمرانی سفارت کره جنوبی و وزیرمختار سفارت اندونزی و نمایندگان سفارت آفریقای جنوبی را نام برد.
تکین حسنو، رییس کمیته توسعه پایدار سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) و سرپرست ریاست کمیته انرژی، معدن محیط زیست اکو، نورلان داریمو، برنامه ریز و هماهنگ کننده کمیته ژئوماتیک اکو، معاون کمیته منابع انسانی و توسعه پایدار اکو، دکتر محقق، هماهنگ کننده ارشد مرکز توسعه مدیریت کاهش بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) نیز از حاضرین در همایش بودند و همچنین از بخش های مختلف نمایشگاه نیز بازدید کردند.تا از نزدیک با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی آشنا شوند.
شایان ذکر است سازمان نقشه برداری کشور در راستای صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها، گام های مؤثری برداشته که از آن جمله می توان به انعقاد تفاهم نامه همکاری با جمهوری تاجیکستان و بررسی صدور خدمات فنی مهندسی به کشور ترکمنستان اشاره کرد، برای تحقق این مهم؛ اقدامات بین المللی جهت توسعه تعاملات برون مرزی به انجام رسانده است. گفتنی است سازمان نقشه برداری کشور در جوامع بین المللی حضور چشمگیری دارد . این سازمان عضو کمیته منابع انسانی و توسعه پایدار (اکو) و عضو کمیته معدن، انرژی و محیط زیست سازمان همکاری های اقتصادی (اکو)، عضو هیئت رئیسه و رییس کارگروه کارگروه تلفیق داده های مکانی و آماری کمیته جهانی سازمان ملل متحد در مدیریت جهانی اطلاعات مکانی آسیا و اقیانوسیه (UNGGIM-AP) و تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مرکز توسعه مدیریت کاهش بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر