Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحیم رجایی روز چهارشنبه در بازدید از واحد تعطیل شده بسته بندی خرما در روستای عروسان گلستان افزود: این کارخانه به دلیل نبود حمایت ۶ سال است که تعطیل شده و به نظر می‌رسد عزمی برای بازگشایی آن وجود ندارد و در این رابطه ضمن بیکار شدن کارگران، سرمایه گذاری انجام شده نیز  بلا استفاده رها شده است.
رجایی بیان کرد: دستگاه قضایی شهرستان خور و بیابانک برای رفع  موانع تولید از این کارخانه و برای بازگشت اشتغال به این روستا اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خور و بیابانک نیز گفت: این حجم سرمایه گذاری رها شده که می توانست در خدمت اشتغال و رونق اقتصادی منطقه قرار گیرد، جای تعجب دارد.
محسن پوربافرانی افزود: با تمام توان در صدد رفع مشکلات هستیم و امیدواریم با فراهم شدن شرایط، این کارخانه فعالیت مجدد خود را از سر گیرد.
کارخانه بسته بندی خرمای دولنده روستای عروسان گلستان خور و بیابانک فعالیت خود با هدف  عرضه خرمای فرآوری شده و بسته بندی خشکبار از سال ۸۸ آغاز کرد و به دلیل مشکلات مالی و بانکی سال ۹۵ به طور کامل تعطیل شد.
روستای عروسان گلستان با بیش از ۱۶۵ نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری جنوب مرکز شهرستان خور و بیابانک است.

امسال ۶۵۰ تن خرما  از سطح ۲۶۰ هکتار از نخلستان‌های بارور شهرستان کویری  خور و بیابانک در شرق استان اصفهان برداشت و روانه بازار مصرف شد.

سطح زیر کشت خرما در شهرستان خور و بیابانک ۳۹۰ هکتار است که  ۲۶۰ هکتار آن بارده و ۱۳۰ هکتار نهال است.

این شهرستان با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت و ۲۰ هزار نفر جمعیت،در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

برچسب‌ها خور و بیابانک اصفهان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک اصفهان قوه قضاییه خور و بیابانک اصفهان قوه قضاییه شهرستان خور و بیابانک بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده