Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشتغال به کار دوقلو‌های بهم چسبیده هندی در یک شرکت دولتی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «سوهنا» و «موهنا»، دوقلو‌های بهم چسبیده اهل آمریتسار هند در یک شرکت برق محلی در این کشور مشغول به کار شدند.

بنا به گزارش شرکت برق دولتی پنجاب این دو برادر ۱۹ ساله کار خود از تاریخ ۲۰ دسامبر در این شرکت آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوقلو‌ها پس از اشتغال به کار در این شرکت دولتی مراتب قدردانی خود را از مسئولان محلی اعلام کردند.

این دوقلو‌ها در گفتگو با خبرگزاری ANI هند گفتند: «ما از به دست آوردن این شغل بسیار خوشحال هستیم. ما از تاریخ ۲۰ دسامبر مشغول به کار شده ایم. از دولت محلی پنجات ممنونیم که این فرصت را در اختیار ما قرار داد.»

این برادران دوقلو در اتاق کنترل توزیع برق کار می‌کنند و به کارگران این شرکت کمک می‌کنند تا از لوازم موجود در محل مراقبت کنند. «روایندار کومار»، مهندس برق این شرکت گفت: «سونا کار را پیدا کرد و موهنا نیز به او کمک می‌کند.»

بنا به گفته آقای کومار این دوقلو‌ها برای این کار انتخاب شده اند، زیرا دارای تجربه قبلی هستند و علاوه بر تجربه، مدرک ITI دارند.

گفتنی است؛ این دوقلو‌های بهم چسبیده هندی در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۰۳ در دهلی نو به دنیا آمدند. آن‌ها دارای دو قلب، بازو، کلیه و نخاع هستند، اما کبد، کیسه صفرا و پای مشترک دارند.

متاسفانه این دو برادر توسط والدین خود رها شده بودند. سپس آن‌ها به انجمن خیریه پینگالوارا در امریتسار منتقل و در آنجا سوهنا و موهنا نام گرفتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دوقلوهای چسبیده دوقلو ها بهم چسبیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت سنتی و جالب آبگوشت مرغ (فیلم) طرز پخت یک غذای خوشمزه با یک کیلوگرم سنگدان مرغ (فیلم) طرز پخت مرغ و اردک محلی در روستا (فیلم)

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود