Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

در روزهای اولیه سال، یعنی همان روزهای عید نوروز که تقریبا تمامی افراد و همچنین مدیران شرکت ها و کارخانه داران قصد دادن یک هدیه کاربردی به دوستان، آشنایان، پرسنل شرکت و مدیران شرکت های همکار دارند، سررسید می تواند انتخاب  بسیار مناسبی باشد که به این جهت می توان به موسسات چاپ و آژانس های تبلیغاتی متعددی مراجعه کرد و محصولاتشان را مقایسه و بررسی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سررسیدها و سالنامه های بسیار متنوعی از جهت جنس، قطع و طرح در شرکت های تبلیغاتی تولید و ارائه می شود.

سررسید (سالنامه) بی شباهت به یک دفترچه نیست و از یک تقویم سال با ذکر تمامی مناسبت ها و رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی تشکیل شده است که به آن سالنامه هم گفته می شود.

اصولا طراحی سررسید به اینصورت است که تمام صفحات آن دارای تاریخ شمسی، قمری، میلادی و مناسبت های روز می باشد. در تمامی سررسید ها و سالنامه ها، هر یک روز شمسی دارای یک صفحه‌ی جداگانه است، منتها گاهی اوقات نیز صفحات پنجشنبه با جمعه به صورت مشترک در یک صفحه سررسید طراحی و چاپ می شود و یا حتی در برخی سررسیدها صفحات داخلی سررسید به صورت دوروز در یک صفحه و یا هفته در یک صفحه طراحی می شوند.

سالنامه یا سررسید هر ساله توسط موسسات چاپ و تبلیغات متعددی به چاپ می رسد و در هر کدام از آنها اطلاعات جالب تاریخی، هنری، عرفانی و مذهبی در پایین صفحه به چشم می خورد.

برخی مواقع سررسیدها را برای جذب مخاطبان بیشتر با محتوایی شامل یک موضوع خاص چاپ می کنند، یا یک سری موضوعات عموم پسند انتخاب می شود و یا توسط مشتری به صورت سفارشی تعیین می‌شود و می‌تواند در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، شعر، مذهبی و یا ورزشی طراحی شود، به عنوان مثال، سررسید یا سالنامه حافظ، که علاوه بر تاریخ روز و مناسبتها صرفا در زمینه‌ی شعر و غزلیات حافظ می باشد و همچنین سررسید شهریار یکی از محصولات مجموعه پیک فدک می باشد که در بخش هایی از سررسید در مورد استاد محمد شهریار مطالبی آورده شده و گزیده ای از اشعار زیبای این شاعر بلند مرتبه چاپ شده است. از این رو اگر قصد دارید، نوروز امسال، به مشتریان خودتان سررسید 1401 اعم از سالنامه چرم، سررسید ترمو، سررسیدهای لوکس و یا سررسید ارزان، سررسید پزشکی (دفتر نوبت دهی) هدیه دهید، بهتر است سبک آن را خودتان تعیین کنید. در حال حاضر انواع سررسید با موضوعات معمول و عوام پسند در بازار موجود می باشد که کاربردهای متفاوتی دارند.

در تولید سررسید و سالنامه علاوه بر قطع وزیری سررسید ، سالنامه اروپایی (رقعی و اروپایی فانتزی) قطع کوچک تری دارد و وزن و حجم کمتر آن باعث می شود به راحتی در دست یا داخل کیف دستی حمل شود و در فضاهای کوچک کشو جای بگیرد. سررسید دستیار که علاوه بر تقویم یک سال، بخش عمده آن صفحات یادداشتی هست و این سررسید می تواند قابل استفاده مهندسان و مدیران قرار بگیرد. یک قطع کوچکتر توسط مجموعه فدک در برخی سالها برای تولید سررسید استفاده می شود که آن سالنامه یک هشتم می باشد. سررسید وزیری جمعه مشترک یا جمعه جدا فضای قابل توجهی برای نوشتن دارند و برای افرادی که مطالب زیادی در روز برایشان پیش می آید یادداشت کنند مناسب است، دفتر نوبت دهی 1401 یا سررسید پزشکی 1401 که دارای جدول است، برای صنف پزشکی ، آزمایشگاه ها ، رادیولوژی ، سونوگرافی ، سالن های زیبایی و تمامی اصناف که مربوط به نوبت دهی باشند قابل استفاده می باشد.

مجموعه پیک فدک به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین شرکت در زمینه چاپ و تولید سررسید ، تقویم رومیزی، دیواری، هدایای تبلیغاتی و کتابهای کودک همواره کوشیده است تا با قدمت 20 ساله خود محصولاتی با کیفیت چاپ و صحافی بسـیار بالا و همچنین با قیمتی منصفانه را به همراهان همیشگی اش ارائه دهد و کارنامه درخشانی را با حضور متخصصین مجرب به جا بگذارد.  

از دیگر نقاط قوت این شرکت که ما را از دیگر شرکتهای فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی، متمایز می سازد داشتن ایده های نو و مبتکرانه در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی، از جمله سررسید و تقویم رومیزی می‌باشد که همراه با خلاقیت در طراحی و استفاده از تجهیزات مدرن طراحی، چاپ و صحافی، هرساله محصولاتی متنوع را تولید می‌کند.

این مجموعه دو اکسیر قدرتمند یعنی تکنولوژی و تجربه را با هم ترکیب کرده و از بروزترین ماشین آلات در تولید سررسید بهره جسته، سخت کوشی و نوآوری را سرلوحه ی تولید سررسید و سالنامه با کیفیت قرار داده است تا پیک فدک نقطه ی عطفی در تولید سالنامه چرم، سررسید اختصاصی، سالنامه سلفونی و تقویم رومیزی اختصاصی با کیفیت تضمینی باشد.

خانواده بزرگ پیک فدک، توانسته در صنعت تولید هدایای تبلیغاتی همگام با استانداردهای روز دنیا یکه تاز در طراحی های بروز به خود می بالد که انتخاب شما مدیران موفق بوده است. بهترین سررسید 1401 و بالاترین کیفیت، حق شماست. با ما سررسید با کیفیت را آسان، سریع و ارزان خریداری کنید. این احترام ما به انتخاب مخاطبان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: تقویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است