Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اصغر سلیمی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 8 دی) گفت: ضمن حمایت همه‌جانبه از رزمایش عظیم سپاه اسلام از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهم با دقت توطئه‌های طرف غربی را رصد کرده و نتیجه مذاکرات باید به حذف کامل تحریم‌های ظالمانه منجر شود. 

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم که زندگی را برای مردم سخت کرده و تأمین حداقل‌های زندگی هم مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید یادمان رفته به جای ترمز، پایمان را روی گاز فشار می‌دهیم.

وی افزود: قیمت مسکن در کشور میلیاردی و خرید آن برای خیلی‌ها رویا و غیرممکن شده. پولی که باید برای خرید خانه پس‌انداز می‌شد، اکنون کفاف رهن همان خانه را هم نمی‌دهد. 

سلیمی خاطرنشان کرد: فعلا دور، دور خودروسازان است که اسب سوار شده را هر جور که می‌خواهند می‌تازند. وزیر محترم صمت! چرا مصوبه مجلس برای خصوصی‌سازی و رقابت در صنعت خودرو را اجرا نمی‌کنید؟ 

وی اظهار داشت: در بحث بورس علی‌رغم وعده‌های متعدد همچنان شاهد آب شدن سرمایه‌های ملت هستیم. باید مشخص شود کدام رانتخواران هزاران میلیارد تومان سرمایه‌های مردم را به تاراج بردند.

وی افزود: حقوق‌های نجومی باز هم در رسانه‌ها مطرح است. رئیس‌جمهور محترم! شما اشراف کامل بر حقوق و مزایای وزارتخانه‌ها، شرکت‌ها و هیأت‌مدیره‌ها دارید. با قدرت کامل این بی‌عدالتی را برای همیشه متوقف کنید. 

وی گفت: قدرت و قوت یک کشور به نیروی انسانی کارآمد آن است که توسط معلمان تربیت می‌شوند. باید معلمان را تکریم کرده و مشکلات‌شان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس اظهار داشت: ساماندهی نیروهای طرحی، حجمی، شرکتی، قراردادی و متناسب‌سازی حقوق قضات، کارکنان دادگستری، ثبت احوال، ثبت اسناد، جهاد کشاورزی، وزارت کشور و کارکنانی که حقوق پایینی دارند باید در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس باشد. 

وی افزود: مشکلات اقتصادی بازنشستگان را در تنگنای شدید قرار داده است که قادر به اداره اولیه زندگی خود و فرزندانشان نیستند. نسبت به تصویب همسان‌سازی حقوق آنان تسریع شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: اگر کمبود آب شرب و کشاورزی معضل اصفهان است، اگر اقدام عاجلی صورت نگیرد شاید زمانی برای جبران نباشد. 

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار حل مشکل آنان شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند