Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل ۶۰ کیلومتر محور ارتباطی پارس‌آباد - سربند - مشکین‌شهر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

محبوب حیدری در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس‌آباد گفت: جاده پارس‌آباد - سربند یکی از پرترددترین جاده‌های استان است که از اولویت‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا نسبت به تکمیل خط‌کشی، نصب علائم و گاردریل این محور مواصلاتی اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: باتوجه‌به عدم اعتبار در اجرای خط‌کشی، نصب علائم و گاردریل این کار با تخصیص منابع نقدی امکان‌پذیر خواهد بود که با پیگیری مسئولان و قول مساعد استاندار اردبیل این پروژه به سرانجام خواهد رسید.

حیدری به مطالبات ۳۸ میلیاردتومانی پیمانکاران محور پارس‌آباد - سربند و نیاز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این محور مواصلاتی اشاره کرد و افزود: در محور پارس‌آباد - سربند و عملیات اجرایی ادامه مسیر تأسیسات معارض (برق و گاز) مانع از پیشرفت فعالیت پیمانکار پروژه شده که انتظار می‌رود همکاری لازم از سوی ادارات خدمات رسان انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر محور سه‌راهی سربند - سه‌راهی مشکین‌شهر اظهار کرد: پیمانکار پروژه با توان بالا و با به‌کارگیری ۱۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به‌رغم مطالبات ۷۰ میلیارد تومان پروژه فعال است و برای تکمیل این ۴۰ کیلومتر بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی از پیمانکار فعال و پرتلاش محور سربند - مشکین‌شهر قدردانی کرد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری ۶۰ کیلومتر از محور باند دوم پارس‌آباد - سربند و سه‌راهی سربند - سه‌راهی مشکین‌شهر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز هست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جاده پارس آباد مغان راه و شهرسازی استان اردبیل میلیارد تومان برای تکمیل پارس آباد مشکین شهر سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها