Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:13:42 GMT

شهردار ساری کجاست؟

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۹۶۷۹

شهردار ساری کجاست؟

‍‍‍‍‍‍

روز گذشته روابط عمومی شهرداری ساری، ویدئویی از جواد طالبی شهردار این شهر منتشر کرد که با ‏وجود بستری بودن در بیمارستان همچنان به امورات شهرداری رسیدگی می کند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه هفدهم شورای اسلامی شهر ساری که روز دوشنبه هفته جاری در محل این شورا در بوستان ولایت برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر ساری از بستری بودن شهردار این شهر به دلیل عارضه قلبی خبر دادند درحالی که مساله طرح سوال از شهردار در این جلسه مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضای شورای اسلامی ساری درباره وضعیت سلامت جسمانی شهردار نظرات خود را بیان کردند و تعدادی از اعضای شورای شهر ساری معتقد بودند وی به دلیل وضعیت جسمانی قادر به ادامه فعالیت اداری نیست.

هرچند اعضای موافق با ادامه فعالیت شهردار فعلی، گفتند که بیماری و مرخصی برای هر نیروی انسانی شاغلی طبیعی است و نباید نسبت به این موضوع حساسیت نشان داد و بر اخلاق مداری در این زمینه تاکید داشتند.

بیماری شهردار ساری و پذیرش یا عدم پذیرش اعضای شورای شهر برای حضور شهردار بیمار در صحن علنی برای پاسخگویی به طرح سوال، به جلسه بعدی شورا و استعلام از نهادها بالاتر و یا بهبود وضعیت شهردار در هفته آینده موکول شد.

از سویی نیز وضعیت جسمانی شهردار ساری نیز مورد توجه اعضای شورای شهر قرار داشت و معتقد بودند بهتر است شهردار در این زمینه تصمیم گیری کند که آیا شرایط ادامه فعالیت در محیط پراسترس برای وی مفید خواهد بود یا خیر. همچنین در این جلسه مقرر شد در صورت نبود توانایی شهردار برای ادامه فعالیت، از سوی وی یکی از معاونین تمشیت امور شهرداری را بر عهده بگیرد.

با این حال روز گذشته روابط عمومی شهرداری ساری، ویدئویی از جواد طالبی شهردار این شهر منتشر کرد که با وجود بستری بودن در بیمارستان همچنان به امورات شهرداری رسیدگی می‌کند. در این ویدئو، جواد طالبی از روی تخت بیمارستان، نامه‌های وارده به شهرداری را امضا کرده و همچنین در صحبت‌های کوتاهی از افرادی که به عیادت وی رفته و یا جویای شرایط جسمانی وی شده‌اند، قدردانی می‌کند.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد نگرانی‌ها درباره ادامه وضعیت سلامت جسمانی شهرداری ساری، رفع ابهام شده است و شهردار ساری نشان داد که از وضعیت جسمانی مساعدی برخوردار است.

‌ کد خبر 545195

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران ساری شهرداري ساري شورای شهر ساری شهردار ساری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ادامه فعالیت اعضای شورای شهردار ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد

رئیس شورای شهر قزوین گفت: کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین توسط شورای شهر عودت داده شده که این نشان از همکاری اعضای شورای شهر قزوین با مدیریت شهری قزوین دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی بعدازظهر امروز -پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت- در نشست صمیمانه با اعضای شورای ادوار که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی شوراها برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های صمیمی اعضای شورای ادوار می‌تواند دستاوردهای فراوانی علاوه بر دیدار و تجدید خاطرات بهره‌گیری از اندیشه‌ها و نظرات مشورتی افراد داشته باشد.

وی با بیان اینکه شوراها نقش مهمی در تصمیم‌سازی مدیریت شهری دارند، به اقدامات مهم شورای ششم پرداخت و افزود: اتمام طرح‌های نیمه تمام از جمله خانه تئاتر و کمربندی آیت اله باریک بین که رهاورد سیاست گذاری شورای ادوار بوده است با همت اعضای شورای ششم و تلاش مدیریت شهری از جمله عملکرد مهم این دوره بوده است.

رئیس پارلمان شهری قزوین تصریح کرد: در ادامه برنامه‌ها و سیاست‌های شورا هوشمندسازی و مدیریت ترافیک شهر قزوین با اجرای طرح‌های مختلف از جمله احداث تقاطع غیر همسطح در میدان دفاع مقدس و تقاطع نسیم شمال طرح ریزی شده است.

فرمانی ادامه داد: همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید ملک در مرکز شهر قزوین و ایجاد پارکینگ طبقاتی در بودجه امسال شهرداری لحاظ شده است. امیدواریم تا با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات متخصصان و کارشناسان امر در پیشرفت و آبادانی شهر قزوین گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی همچنین به سایر اقدامات و فعالیت‌های این نهاد مقدس در دوره شورای ششم پرداخت و گفت: پیگیری طرح تفصیلی پسماند، آغاز طرح ساماندهی محله هادی‌آباد و ساخت مسکن، ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در بازار، توجه ویژه به نقاط کم برخوردار و بسیاری از طرح‌های فرهنگی، عمرانی و ترافیکی تأثیرگذار از جمله اقدامات بوده است.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با بیان اینکه شورای ششم را شورای پویا و فعالی می‌بینم، افزود: اگر چه اختلاف نظر و سلیقه در این دوره از شورا وجود دارد اما این اختلافات باعث نشد که کارها بر زمین بماند. همچنین از تعداد ۳۹۵ لایحه ارائه شده به شورا تنها ۱۱ مورد برای اصلاح به شهرداری عودت شده است.

فرمانی ادامه داد: بنابراین کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین توسط شورای شهر عودت داده شده که این نشان از همکاری اعضای شورای شهر قزوین با شهرداری و مدیریت شهری قزوین دارد.

کد خبر 750075

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟