Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل ماشین سازی در خصوص تغییرات رخ داده در این باشگاه صحبت هایی را بیان کرده است

مدیرعامل ماشین سازی می گوید نیاز بوده تغییراتی در این باشگاه صورت بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، علی ابراهیمیان مربی پیشین تراکتور، هدایت تیم ماشین‌سازی تبریز را بر عهده گرفت. این در حالی است که ماشین‌سازان، فصل را با سرمربیگری علیرضا اکبرپور آغاز کردند و با احد رشتبری ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود حیدرزاده اواسط آذر جایگزین رشتبری شد و پس از گذشت سه هفته از مسابقات لیگ یک، جای خود را به دستیار پیشین ساکت الهامی در تراکتور داد.

میثم مصائبی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد دلیل این تغییر و اینکه گفته شد برکناری حیدرزاده به دلیل اعتراض به نبود لباس زمستانی بوده است، بیان کرد:

شرایط همکاری میان طرفین ایجاد نشد و صلاح بود که سرمربی جدیدی انتخاب شود. باید ببینیم این شوک جواب می‌دهد یا خیر. صحبت از نبود لباس هم بهانه‌ای بیهوده است و ما بر حسب وظیفه خود، 20 میلیون تومان برای اعضای تیم لباس خریدیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با تمجید از شرایط فعلی باشگاه تصریح کرد:

هیچ کمکی از نهادهای کشور دریافت نکردیم، اما بازیکنان ما از لحاظ رفاهی و مالی مشکلی ندارند. قرارداد بازیکنان ما ماهی 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان است و فقط چند بازیکن بزرگ تیم سالانه 60 تا 70 میلیون تومان قرارداد دارند. با این وجود عواملی هستند که نمی‌خواهند ماشین‌سازی به مسیر خود بازگردد و دوست دارند باشگاه به سرنوشت صبا و راه‌آهن دچار شود.

ماشین‌سازی با کسب سه امتیاز، در پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال در قعر جدول رقابت‌ها روزگار می‌گذراند.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها گل سپاهان به پرسپولیس دو برادر گمشده را به هم رساند تعویض مهاجم پرسپولیس با مهاجم پرسپولیس در آستارا طراحی لباس رئال مادرید با طرح اونجرز توسط آدیداس / فوتی هدلاینز بیشترین مبلغ صرف شده برای نقل و انتقالات در قرن 21 (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون تومان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!