Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، غلامحسین رضوانی در نشست علنی امروز -چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: مصوبات مجلس باید مورد توجه هیات مذاکره کننده باشد و اینگونه نباشد که امتیازات فراقانونی بدهیم که آورده ای نداشته باشد همچنین آقای رئیسی علیرغم اشتغالات فراوان باید به اجرای مصوبات قانونی از سوی هیات مذاکره کننده توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع افزایش حقوق ها در سال آینده اظهار داشت: دولت باید نسبت به تخصیص کمک های غیر نقدی، حداقل به ۶ دهک پایین اقدام کند تا تورم جبران شود که این موضوع می تواند تا حدود زیادی مشکلات معیشتی را برطرف کند

همچنین در این نشست محمد سبزی در تذکر شفاهی با دگرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی  گفت: حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی دل امام زمان (عج) و رهبری را شاد کرد و این روز، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری  به وزیران بیان داشت: دستورات و نامه‌های شما از سوی معاونان و زیرمجموعه پیگیری نشده و اجرایی نمی‌شود لذا این موضوع را پیگیری و با خاطیان برخورد کنید.

وی گفت: بخشی از گرانی‌های افسارگسیخته مربوط به تورم و بخشی دیگر مربوط به گرانفروشی است که سازمان تعزیرات، بازرسی کل کشور و بسیج اصناف باید به آن ورود پیدا کنند تا جلوی چندنرخی شدن کالاها گرفته شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی   در تذکری به رئیس جمهور و هیأت وزیران خاطر نشان کرد: اختیارات ویژه به استانداران و فرمانداران داده شود تا مشکلات کشور برطرف شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دولت مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دولت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد