Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قائدی و احمد نوراللهی در امارات به فوتبال خود ادامه می دهند

دو لژیونر ایرانی تیم شباب الاهلی قطعا در این تیم می مانند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، باشگاه شباب الاهلی دبی شب گذشته به صورت رسمی از امضای قرارداد با توماس اولسن ۳۰ ساله بهترین گلزن لیگ برتر نروژ خبر داد.

امروز رسانه های امارات از بسته شدن رسمی پرونده لژیونرهای شباب الاهلی با جذب این مهاجم گلزن در نقل و انتقالات زمستانی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز کارتابیا آرژانتینی به این تیم پیوسته بود و پرونده جذب لژیونرهای جدید با آمدن این دو بازیکن جدید بسته شد.

بدین ترتیب 4 لژیونر شباب الاهلی تا پایان فصل 2021-2022 به شرح زیر شدند:

1-فدریکو کارتابیا (آرژانتین)

2-توماس اولسن (نروژ)

3-احمد نوراللهی (ایران)

4-مهدی قائدی (ایران)

بدین ترتیب هر دو بازیکن ملی پوش کشورمان به صورت رسمی در شباب الاهلی تا پایان فصل ماندنی شدند. با این خبر شایعات انتقال قرضی مهدی قائدی به تیم دیگر نیز منتفی شد.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها گل سپاهان به پرسپولیس دو برادر گمشده را به هم رساند تعویض مهاجم پرسپولیس با مهاجم پرسپولیس در آستارا طراحی لباس رئال مادرید با طرح اونجرز توسط آدیداس / فوتی هدلاینز بیشترین مبلغ صرف شده برای نقل و انتقالات در قرن 21 (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شباب الاهلی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی