Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیراله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، به اجرای مهرواره هوای نو در استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: اولین مهرواره هوای نو با هدف آشنایی عموم مردم با هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، مداحان و شعرای آئینی و نیز کتاب و تالیفات، همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا شد.

وی گفت: با اجرای مهرواره هوای نو، فعالیت‌های هیئت‌ها و تشکل‌های دینی در افق بیانیه گام دوم انقلاب جلوه گر شده و نگاه هیئت‌ها و رویکرد آنان نسبت به عموم مردم و فعالیت‌های انجام گرفته ارتقا می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی هیئت‌های مذهبی را پایگاه فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: هر یک از هیئت‌ها و تشکل‌های دینی در مناطق مختلف استان، یک پایگاه فرهنگی هستند که علاوه بر ثمرات معنوی و دینی، مهم‌ترین اثرشان تصفیه هوای فرهنگی جامعه است و یک هوای مطلوب را در فضای شهر ایجاد می‌کنند.

وی به نقش مداحان و ستایشگران در ارتقای سطح فرهنگی و معنوی هیئت‌ها اشاره کرد و گفت: حوزه ستایشگری اهل بیت (ع) عرصه تخصصی و گسترده است که قدمتی به اندازه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی دارد و در مهرواره هوای نو درصدد شناسایی و معرفی مداحان شاخص استان اردبیل بودیم.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان اردبیل معرفی کتاب هیئت را از دیگر بخش‌های مهرواره هوای نو عنوان کرد و گفت: با هدف ارج نهادن به پژوهشگران و مؤلفان کتاب در حوزه هیئت و تشکل‌های دینی، آثار ارسالی از سوی نویسندگان به دبیرخانه مهرواره هوای نو پس از ارزیابی و بررسی به تعداد ۶۶ اثر از استان اردبیل با موفقیت به ثبت رسید.

عزیزی از ارسال ۶۲۲ اثر از استان اردبیل به طرح ملی مهرواره هوای نو اشاره کرد و افزود: با ثبت ۲۴۷ اثر از مداحان استان اردبیل رتبه اول در بخش ستایشگران، با ثبت ۳۰۹ اثر از هیئت‌ها و تشکل‌های دینی رتبه سوم در بخش هیئت‌ها و با ثبت ۶۶ اثر از نویسندگان حوزه هیئت و تشکل‌های دینی مقام چهارم کشوری کتاب هیئت به استان اردبیل اختصاص یافت.

وی در پایان به نتایج برگزاری مهرواره هوای نو اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح می‌توان ضمن استاندارد سازی کار فرهنگی و معرفی شاخص‌های یک تشکل مردمی موفق، به الگودهی در این زمینه پرداخته و چراغ راهی برای مجموعه‌های نوپای فرهنگی و خیمه‌ای امن برای مجموعه‌های با سابقه تر بود.

کد خبر 5386862

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل مداحان هیات مذهبی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی 9 دی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام آلودگی هوا سانحه تصادف هیئت ها و تشکل های دینی مهرواره هوای نو استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده

ایسنا/اردبیل با حاکمیت الگوی پایدار جوی طی پنج روز آینده آسمان استان اردبیل غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) پیش‌بینی می‌شود.

البته در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

در حالیکه اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود.

اما از روز چهارشنبه (۱۲اردیبهشت) تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل