Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بازیکنان خارجی زیادی به لیگ برتر فوتبال ایران آمده اند که خاطره شان کم وبیش در اذهان باقی مانده است. تعدادی از آن‌ها به دلیل بازی‌های بسیار خوب و باکیفیت در ذهن فوتبالی‌ها باقی مانده و تعدادی از آن‌ها که دست بر قضا تعدادشان از گروه اول بیشتر است، به دلیل بی کیفیت و جنجالی بودن در ذهن علاقمندان به فوتبال در ایران نقش بسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بین تعدادی از آن‌ها هم آمده و ماندگار شده اند؛ نمونه اش لوسیانو پریرا، مهاجم گلزن و برزیلی فولاد که حتی در ۳۸ سالگی هم یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیمش است. پریرا آن قدر در فوتبال ایران مانده که حالا یکی از قدیمی‌های این لیگ محسوب می‌شود و یکی دو فصلی هم هست که بازوبند کاپیتانی فولاد را به بازو می‌بندد.

دیگر نفری که مدتهاست در فوتبال ایران حضور دارد گادوین منشا نیجریه‌ای است؛ گادوین روزهای تلخ وشیرین زیادی در فوتبال ایران سپری کرده؛ از درخشش در پیکان گرفته تا ناکامی در پرسپولیس و البته انتقال جنجالی اش به استقلال. او یاغی بودن را در همان حضور برای دو تیم پایتخت تجربه کرده است. هرچند که هر دو تجربه برایش مشترک بود و از لحاظ فوتبالی چندان تغییر شگرفی نکرد.

البته که گادوین روی دیگری هم در فوتبال ایران به نمایش گذاشته و آنهم رقم زدن اتفاقات جنجالی است. اگرچه پشت سرش به ویژه زمانی که در دو تیم مطرح تهرانی بازی می‌کرد حرف و حدیث زیاد بود، ولی خوشحالی بعد از گل جنجالی اش در گل گهر سیرجان او را حسابی زیر ذره بین برد و منجر به محرومیت چند هفته اش از فوتبال هم شد. خوشحالی منشوری عجیب و غریبی که تا زمان زیادی اگر اسمی از گادوین برده می‌شد همان حرکتس تداعی کننده این بازیکن نیجریه‌ای می‌شد.

در فصل جاری، اما گادوین دوباره متحول شده و روزهای جالبی را سپری می‌کند. او با پیوستن به مس رفسنجان تبدیل به مهاجم خطرناکی شده و حالا با زدن ۷ گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان برتر لیگ ایران قراردارد. آقای گل فعلی لیگ با این وجود به تازگی دست به کار انسان دوستانه و ارزشمندی زده که می‌تواند الگویی برای دیگران باشد. این بازیکن این بار در یک اقدام زیبا و به یاد ماندنی ۴ کودک رفسنجانی از روستای کوثریز معین از توابع شهرستان رفسنجان که به دلیل مشکل شدید مالی خانواده هایشان مجبور به ترک تحصیل شده بودند را به محل تحصیل خود بازگرداند. این اقدام منهای کمک چندهزار دلاری است که او هرساله برای کمک به کودکان بی بضاعت در نیجریه هزینه می‌کند.

درست است که شاید پیش از این لحظات عجیب و جنجالی از این بازیکن نیجریه‌ای در ذهن علاقمندان به فوتبال در ایران نقش بسته باشد، ولی بدون تردید این یکی خاص‌ترین و به یادماندنی‌ترین است: دم شما گرم آقای گادوین منشا!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان خبر ویژه گاودین منشا مس رفسنجان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس