Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های جریان شناسی ویژه فعالان فرهنگی در استان قزوین از برگزاری نشست تخصصی جریان شناسی انجمن حجتیه در قزوین خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند شناخت و بصیرت در حوزه‌های مختلف فکری هستیم، عنوان کرد: فعالان فرهنگی باید نسبت به جریانات فکری موجود در جامعه شناخت و اطلاعات کافی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر نشست تخصصی جریان شناسی انجمن حجتیه در قزوین عنوان کرد: یکی از جریان‌های فکری که نیاز است فعالان فرهنگی مخصوصاً فعالان هیئتی از آن بیشتر شناخت داشته باشند، انجمن حجتیه است.

وی عنوان کرد: این نشست در ادامه سلسله نشست‌های تبیین جریان‌های فکری است، عنوان کرد: در این نشست تلاش خواهد شد تا با حضور حجت‌الاسلام رضا اکبری آهنگر پژوهشگر حوزه انجمن حجیته شناخت نسبی را برای فعالان فرهنگی در استان قزوین ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام سیاهکالی مرادی تاکید کرد: این نشست با عنوان «رمی جمرات» و توسط هیئت مکتب‌المهدی مسجد ولایت برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: نشست تبیینی «رمی جمرات» فردا پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و با حضور فعالان فرهنگی و هئیتی در مسجد ولایت برگزار خواهد شد.

کد خبر 5387110

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن حجتیه قزوین تبلیغات اسلامی قزوین ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی 9 دی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام آلودگی هوا سانحه تصادف فعالان فرهنگی انجمن حجتیه جریان شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.
وی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود