Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با توجه به وضعیت آبی استان تمامی امتحانات دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به صورت حضوری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

مجید یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به آبی بودن وضعیت کرونایی در کرمانشاه تمامی امتحانات دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از کلاس اول تا ششم آزمونی برگزار نمی‌شود عنوان کرد: خانواده‌ها نیز نگرانی از این بابت نداشته باشند و اجباری به شرکت در امتحانات این پایه‌ها نیست زیرا این مقطع توصیفی است.

یزدان‌پناه گفت: دانش‌آموزان مقطع دوازدهم که بزرگسال هستند و دانش‌آموزانی که از امتحانات دی و خرداد سال گذشته جا مانده‌اند و موفق به شرکت نشده‌اند در دی ماه امسال به صورت حضوری در آزمون شرکت می‌کنند و چون تعداد آن‌ها بسیار کم است به راحتی قابل کنترل هستند.

دانش آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم اصفهانی سر جلسه امتحان خواهند نشستآموزش و پرورش: امتحانات غیرحضوری نداریم

وی افزود: امتحانات سایر رده‌ها و دانش‌آموزان مقطع هفتم، هشتم، دهم و یازدهم بنابر اعلام ستاد ملی کرونا چون دانش‌آموزان در مدرسه حضور دارند و وضعیت نیز از قرمز خارج شده، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه زمان امتحانات را در اختیار مدارس قرار دارد عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم به صورت منطقه‌ای و امتحانات پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تمامی دانش‌آموزان خواست نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

انتهای پیام/832/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امتحانات نهایی امتحانات نهایی امتحانات دانش آموزان حضوری برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمودزاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی بوده و سوالات نیز هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

محمودزاده تصریح کرد: سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی در پایه نهم هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند.

کد خبر 6094363

دیگر خبرها

  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی