Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه بویژه هدف قرار دادن مجدد انبارهای مواد غذایی و دارویی در بندر لاذقیه را محکوم کرد.

به گزارش برنا، سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه بویژه هدف قرار دادن مجدد انبارهای مواد غذایی و دارویی در بندر لاذقیه افزود : این اقدام رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه تجاوز به یک دولت عضو سازمان ملل و نقض آشکار حاکمیت این کشور می باشد، در عین حال ، اقدامی  تجاوزکارانه و مصداق روشنی از اهداف بحران افکنی و آشوب طلبی این رژیم در منطقه بوده  و همچنین  عملی غیر انسانی و غیر اخلاقی تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

خطیب زاده در ادامه تاکید کرد :سران این رژیم که ثبات، امنیت و آرامش منطقه را بر نمی تابند و امنیت خود را در ناامنی و هر چه بی‌ثبات‌تر بودن منطقه تعریف کرده اند، با انجام حملات مکرر به خاک سوریه و به بهانه‌های واهی و بی‌پایه و اساس، تمامی قوانین، مقررات و موازین بین‌المللی را نقض و به سخره گرفته اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه دفاع مشروع و متقابل در برابر اقدامات متجاوزان را حق دولت و ملت مقاوم جمهوری عربی سوریه دانست و از کشورها و مجامع بین المللی خواست برای جلوگیری از تکرار چنین حملاتی که صلح و امنیت منطقه ای را به خطر می اندازد، اقدامات لازم را بعمل آورند، چرا که سکوت در برابر چنین رفتارهای تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، مشوق و چراغ سبزی به این رژیم برای ادامه اعمال تجاوزگرانه خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سخنگوی وزارت امور خارجه خاک مواد غذایی رژیم صهیونیستی تجاوز دولت سازمان ملل امنیت و آرامش سوریه وزارت امور خارجه خاک دولت رژیم صهیونیستی سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی