Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یحیی گل محمدی درباره حواشی اخیر مربوط به مهدی مهدوی‌کیا گفت: «خیلی راحت نباید از روی اسامی و افراد رد شویم. اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم می‌بینیم وی چه فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌هایی برای تیم ملی کشورمان و اهتزار پرچم کشورمان انجام داد. وی همه کار کرد و از خودش و جانش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادم است وقتی برای جام جهانی ۲۰۰۶ به آلمان رفتیم و تمرینات را شروع کردیم، مهدی مصدومیت خیلی شدیدی از ناحیه کمر داشت. فکر می‌کردیم به این مسابقات نمی‌رسد اما صبح تا شب و شب تا صبح کار و فیزیوتراپی می‌کرد. با درد و آمپول برای تیم ملی بازی کرد. خیلی‌ها این مسائل را نمی‌بینند و خیلی‌ها هم زود فراموش می‌کنند. مهدوی‌کیا یکی از بهترین بازیکنان ما در جام جهانی ۲۰۰۶ بود. این یک نمونه است اما خیلی راحت نباید نسبت به کسی که سبب افتخار و سربلندی فوتبال کشور شده به خاطر یک کار که به درست یا غلط بودن آن کاری نداریم، موضع تخریبی داشته باشیم. متاسفانه آدم‌هایی درباره وی توییت می‌زنند که زمان بازیگری مهدوی‌کیا هیچ جایگاهی در فوتبال نداشتند و بچه بودند اما اکنون راه به راه برای تخریب مهدی توییت زده و از این کارها صحبت می‌کنند. باید مقداری قدرشناس باشیم و گذشته افراد را بهتر و بیشتر ببینیم. باید دید چه کارهایی برای این مملکت انجام دادند. در این موضوع مهدوی‌کیا چیزی را از دست نداد اما ما با قضاوت خود خیلی چیزها را از دست دادیم.»

سرمربی پرسپولیس درحالی به خاطر حواشی به وجود آمده برای مهدوی کیا در بازی تیم منتخب اعراب و ستارگان جهان در قطر از همبازی خودش حمایت کرد که هیچ یک از مربیان باشگاهی شاغل در لیگ برتر وارد این ماجرا نشدند.

امیر قلعه نویی، جواد نکونام، مهدی تارتار، مجتبی حسینی، محرم نویدکیا، فرهاد مجیدی و … که مربی یا همبازی مهدی مهدوی کیا بودند ترجیح دادند وارد این ماجرا نشوند.

یحیی گل محمدی در دوران بازی رابطه بسیار صمیمانه ای با مهدوی کیا داشت و هم اتاقی او در اردوهای پرسپولیس و تیم ملی بود. هر چند رابطه این دو در مقطعی در دوره اول سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس با هم به مشکل خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی مهدوی کیا پرسپولیس خبر ویژه مهدی مهدوی کیا یحیی گل محمدی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!