Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورمحمد فردی روز چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با حضور وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: افزایش مراجعات در هفته گذشته بیانگر استقبال مردم برای تزریق دز سوم واکسن کرونا است.

وی ادامه داد: تزریق واکسن کرونا برای تمام متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی الزامی است و بازاریان باید کارت واکسن خود را به بازرسان اتاق اصناف ارایه کنند در غیر این صورت مغازه آنها پلمب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فردی  اظهار داشت: در هفته گذشته طرح جدید مدیریت هوشمند که با عنوان سامانه امید ابلاغ شده در پنج مرحله اجرایی و انجام می شود.
وی گفت: در طرح جدید مدیریت هوشمند که با عنوان سامانه امید از هفته چهارم آذر ماه آغاز شده برنامه‌هایی تدوین و در گروه‌های مختلف شغلی و تمام خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان در پنج مرحله انجام می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: با توجه به اینکه طرح هوشمند اجرا و طبقه‌بندی گروه‌ها و مشاغل کنار گذاشته شده، مبحث اصلی این روزها تسریع در انجام واکسیناسیون و داشتن کارت واکسن کرونا بوده  بنابراین تمام خدمات خدمت‌دهندگان و خدمت‌‎گیرندگان باید این کارت را داشته باشند و حضور فرد خدمت‌دهنده بدون کارت واکسن کرونا در محل کار ممنوع بوده و در کنار آن ارایه خدمت به فرد خدمت‌گیرنده فاقد این کارت هم ممنوع است.
وی بیان داشت: بر اساس طرح مذکور در هفته اول با محیط‌های اداری و سازمان‌ها و بانک‌های دولتی و غیردولتی آغاز شده و در هفته دوم در حمل و نقل درون‌شهری، هفته سوم در واحدهای صنفی، کارگاهی و کارخانه‌ای، هفته چهارم در مراکز آموزشی و در هفته پنجم در حمل و نقل برون‌شهری اجرا می‌شود.
فردی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به تمام استان‌ها در خصوص افراد واکسن نزده و فاقد کارت واکسن کرونا در مشاغل صنفی برنامه های اخطار و پلمب را خواهیم داشت و در مشاغل اداری هم تذکر انضباطی، ثبت غیبت غیرموجه و عدم پرداخت حقوق در روزهایی که فرد در محل کار حاضر نبوده لحاظ می‌ شود.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه در صورت بروز ایجاد هرگونه مشکلی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، گفت: بالاترین مقام مسوول در هر مجموعه باید در بحث خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده نظارت کامل در خصوص استفاده از ماسک، داشتن کارت واکسن کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشد و در هر گروه اگر مشکلی به وجود آمد باید مدیر آن گروه پاسخگو باشد.

 اکنون ۱۲۹ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان البرز تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.

 با مرگ یک بیمار کووید۱۹ شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به ۶ هزارو۴۸۴ نفر رسید.

۸۰ هزار و۲۷۵ بیمار کووید۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان های البرز بستری شده اند که  ۷۳ هزار و ۶۶۰ بیمارآنان بهبود یافته اند.

رعایت فاصله اجتماعی ، تزریق واکسن ، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده  مهمترین توصیه ها برای مهار کرونا است.

تمام هفت شهرستان تابعه البرز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا مجتبی عبداللهی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا مجتبی عبداللهی ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا مجتبی عبداللهی استانداری البرز کارت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی