Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، در این بیانیه که به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ بر علیه رژیم ستمشاهی و ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش که با ایام فاطمیه تقارن یافته، آمده است: حماسه بزرگ ۹ دی ۱۳۸۸، استمرار خط انقلاب اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، یوم‌الله فراموش ناشدنی دیگری را با بصیرت خود رقم زدند و نشان دادند که در مسیر پاسداری از انقلاب، صبر و استقامت داشته و با حضور به‌ هنگام خود در میدان، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه آمده است:حماسه ۹دی، قدرت مردم و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و ضمن آشکار ساختن مرزبندی بین خواص، توطئه دشمنان در انقلاب مخملین را با شکست مواجه کرد و پیوند عمیق مردم با رهبری و ولایت را نمایان ساخت.

در این بیانیه آمده است: حماسه عظیم ۹دی، به منزله واکسینه شدن مردم و نظام در برابر فتنه‌های سنگین استکبار جهانی بود، که با افزایش اقتدار نظام به تقویت اتحاد و انسجام ملی انجامید.

بیانیه سپاه استان تاکید دارد:ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه فراموش ناشدنی ۹دی، نشان دادند که باور عینی به جنگ نرم و پیوند جریان فتنه با استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، پس به صورت خودجوش برای حمایت از ارزش‌های والای دینی به‌ویژه عاشورای حسینی و پشتیبانی از نظام و ولایت با حضوری پرشور در میدان  به اصل دینی تولی و تبری عمل کردند و به مقابله با فتنه پرداختند.

این بیانیه آمده است: امسال هم در دهه بصیرت با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد پاسدار سلیمانی که نماد استقامت و صبر و ولایتمداری است، ضمن تاکید بر تحقق وعده صادق امام مقاومت مبنی بر انتقام سخت، ضمن تقدیر از حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد، انتقام نهایی را اخراج کامل نیروهای تروریست آمریکا از کل منطقه می‌دانیم.

در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت مجدد یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و سلامت و حرم آل‌الله و تقارن مناسبت‌های دهه بصیرت با ایام فاطمیه و دومین سالگرد  شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش، تاکید شده است: ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در کنار ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار استان در برابر فتنه انگیزی دشمنان و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی تا پای جان ایستاده‌ایم و برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و انتقام سخت از دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده‌ایم. 

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی المهندس» بامداد یکشنبه ۱۳ دی ۲ سال پیش هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور «دونالد ترامپ» هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

از دهم تا شانزدهم دیماه به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور «روز جهانی مقاومت» نامگذاری شده است.

برچسب‌ها شهرکرد جهان و سردار سلیمانی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد جهان و سردار سلیمانی چهارمحال وبختیاری شهرکرد جهان و سردار سلیمانی چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی

منابع خبری امروز (پنجشنبه) اعلام کردند نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان یکی از اعضای نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، منابع اعلام کردند «عمر ابو الفول» از اعضای نیروهای مقاومت گردان‌های طولکرم در خودروی شخصی خود به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در ورودی اردوگاه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

براساس گزارش الجزیره، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای، این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را به شدت محکوم کردند.

در همین رابطه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه خود اعلام کرد تعقیب نیروهای مقاومت در کرانه باختری توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به‌منزله یک اقدام ننگین و خیانت ملی و تنها در راستای خدمت‌رسانی به رژیم اشغالگر بوده است.

این جنبش در بیانیه خود خواستار وحدت و یکپارچگی تمامی ملت فلسطین در مقابله با اقدامات غیرقانونی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و در برابر ابزارهای فتنه و هرج و مرج شد و بر لزوم وحدت تلاش‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و جنایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست علیه اراضی و مقدسات فلسطین تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این جنایت در راستای خوش خدمتی به دشمن صهیونیستی و نیز در راستای تحقق اهداف آن در تعقیب و نابودی مجاهدان فلسطینی رخ داده است. در این بیانیه همچنین آمده است تیراندازی مستقیم به سمت رزمنده گردان طولکرم نشان می‌دهد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان، این رزمنده فلسطینی را عامدانه مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد